سرمربی جدید تراکتور: اینجا فوتبال زندگی است

او در نخستین نشست مطبوعاتی  مسلط و جذاب حرف زد و حرفهایش را با تمجید از مشهد آغاز کرد :خیلی خوشحالم که در این کشور زیبا و شهر زیبا هستم. مطمینا انتظار ما از بازی فردا بسیار زیاد است. اولین مسابقه ما د  ایران است. اولین بازیمان برای تراکتور است. به همین خاطر می خواهیم یک شروع خوب داشته باشیم و بازی هفته آینده که آن هم در مشهد است خوب باشد.

باید اعتماد هواداران را جلب کنیم

اعتماد به نفسمان را لازم است خیلی بالا ببریم. طرفداران تراکتور  برایمان خیلی اهمیت دارند و باید اعتمادشان را بالا ببریم. طرفدارانمان بخاطر نتایج  ناراحتند و می خواهیم آنها را با برد فردا می خواهیم آشتی دهیم. هرچند برای رقبایمان  هم بسیار مهم است تا خود را تکان دهند. این مسابقه یک فرصت است البته سخت. اما انشالا با جنگندگی خوب و بازی خیلی خوب بخاطر برد به میدان می رویم.

روزهای خوبمان آغاز می شود

بازیکنانمان از شرایط باخبرند. از جایگاهمان ناراضی اند. برای ما مهمترین انسان ها بازیکنانمان هستند باید بتوانند همین ها تیم را به رده های بالا ببرند. تبریز یک شهر فوتبالی است. طرفداران زیادی هستند که از صمیم قلب تیم را حمایت می کنند. آنها امسال خیلی ناراحت شدند انشالا از این به بعد روزهای خوبی داشته باشند.

اینجا فوتبال زندگی است

من قبل از این با دنیزلی خیلی یکدیگر را می دیدیم اما فوتبال ایران را خیلی ها دنبال می کنند چون در منطقه مهمترین فوتبال را دارد. مردم اینجا به فوتبال علاقه دارند. شاید در جاهای دیگر پول زیاد باشد اما اینجا فوتبال زندگی است.

انتظار باشگاه

باشگاه ما امسال در دو لیگ بازی می کند. اولین چیزی که می خواهیم شرایط بحرانی لیگ را رفع کنیم و تا می توانیم بالا برویم. در ارتباط با بازی های آسیایی قرار است بهترین ها را انجام دهیم و از گروه صعود کنیم. بهترین ها را برای تراکتور انجام خواهیم داد. از لحاظ جذب بازیکن اول فصل مشکلات زیادی داشت به همین خاطر در لیگ جایگاه پایینی دارد. ما یک مدیرعامل خوب داریم. به ما خیلی کمک می کنند. انشالا با کمک همه عوامل قرار است خیلی روزهای خوبی را داشته باشیم.

بازیکنان خروجی

طبیعتا قبل از اینکه به اینجا بیام اطلاعاتی را کسب کردیم اما شش روز است که کار کردم. سعی کردم بهتر بازیکنانم را بشناسم احتمال جذب یکی دو بازیکن در هفته آینده وجود دارد. ما بازی های زیادی داریم. از هر بازیکن بیشترین استفاده ای را می کنیم.

برنامه بلند مدت

کاری که فعلا باید انجام دهیم این است که از شرایط بحرانی فعلی خارج شویم. در لیگ طرفدارنمان را راضی کنیم. همین طور در آسیا. پتانسیل فوتبال تبریز زیاد است و تلاش خواهیم کرد.