اظهارات دژاگه پس از پیوستن به ناتینگهام فارست

او گفت: "من واقعا خوشحالم که اینجا هستم و به انگلیس برگشته ام. ناتینگهام فارست باشگاهی بزرگ و سنتی است و من خوشحالم که اینجا هستم.

"سرمربی این تیم با نماینده من صحبت کرد و علاقه مند بود که من را جذب کند و بخاطر این که او و باشگاه به من احتیاج داشتند کار تصمیم گیری را برای من آسان کرد. من مجبور نبودم در مورد آن فکر کنم، «بله گفتن» خیلی آسان بود و امیدوارم که بتوانم به مربی، هم تیمی ها و تیمم کمک کنم. "

دژاگه با فوتبال انگلیس غریبه نیست، او دو سال با فولهام در لیگ برتر بازی کرده است، و می گوید واقعا خوشحال است که به انگلیس بازگشته است.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: "وقتی در آلمان بازی کردم، همیشه می گفتم رویای من بازی در انگلیس است. من در لیگ برتر با فولهام بازی کردم و اکنون در مسابقات چمپیونشیپ هستم. من این رقابت ها را دوست دارم و می دانم که فوتبال انگلیس چقدر سخت است اما من مشتاقانه منتظر اولین بازی برای این باشگاه هستم.

دژاگه افزود:"من بازیکنی هستم که دوست دارم حمله کنم. در زمین بسیار تهاجمی هستم و همیشه می خواهم برنده شویم بنابراین امیدوارم بتوانم  برای طرفداران شادی و نشاط به ارمغان بیاورم."