پرسپولیسی ها اگر می‌خواهند بروند لطفاً به تیم‌های عربی نروند

حامد کاویانپور در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و طبق هفته‌های گذشته نشان داد که با کیفیت‌ترین تیم ایران است و این اتفاق با اختلاف نسبتاً زیاد نسبت به تیم‌های دیگر است.

وی در خصوص اینکه چرا مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های زیاد گل‌زنی را از دست می‌دهند عنوان کرد: اینکه فوتبالیست‌های ما بعد از زدن یکی دو گل دیگر انگیزه گلزنی ندارند یک چیز ریشه‌ای در فوتبال ما است و باید ریشه‌ای آن را حل کنیم. موقعیتی که روز گذشته علیپور از دست داد شاید از روی شکم‌سیری بود و شاید هم فکر نمی‌کرد توپ به او برسد، اما در کل باید این مشکل ریشه‌ای حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علیپور توانسته جای طارمی را پر کند گفت: علیپور این کار را به نحو احسن انجام داده. او هم گل می‌زند و هم یک مهاجم دونده و درگیر است که خیلی به درد تیم می‌خورد. کنار علیپور منشا هم چنین وضعیت دارد و بسیار بازیکن زحمتکشی است.

کاویانپور در پاسخ به این سوال که آیا انتظار قهرمانی زودهنگام از پرسپولیس روی بازیکنان فشار ایجاد نمی‌کند عنوان کرد: واقعیت این است که پرسپولیس رقیبی جدی در لیگ برتر ندارد، اما این دلیل نمی‌شود که بازیکنان بخواهند تا قبل از مسجل شدن قهرمانی شل بازی کنند. مسلماً قهرمانی زودهنگام می‌تواند خیال پرسپولیس را برای لیگ قهرمانان آسیا هم راحت کند.

وی درباره مسئله تمدید قرارداد بازیکنان هم تأکید کرد: خود من زمانی که خیلی پیشنهاد داشتم در پرسپولیس ماندم آنهم در شرایطی که تیم کمبود بازیکن داشت. من دوست دارم پرسپولیس و بازیکنانش در همین شرایط باشند و تیم تغییر نکند و بازیکنی هم نرود، اما گاهی وقت‌ها یک بازیکن مسائلی شخصی دارد که ما نمی‌توانیم به آن ورود کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان اگر می‌خواهند بروند لطفاً به تیم‌های عربی نروند و حداقل آنقدر در پرسپولیس و تیم ملی بدرخشند که به تیم‌های خوب اروپایی بروند.