ادامه تور آمریکا گردی تیر اندازی با کمان!

قرار است تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات جهانی آمریکا شرکت کند که باز هم اعزام کمانداران با حاشیه همراه است.

مسئولان این فدراسیون که بارها دست‌شان پیش مقامات وزارت ورزش برای کسب پول از خانواده کمانداران برای اعزام به مسابقات برون مرزی رو شده است، این بار برای مسابقات آمریکا مبلغ 14 میلیون از خانواده‌های ملی‌پوشان درخواست کردند. تهیه این مبلغ برای خانواده‌ها مشکل است و به این ترتیب فرزندانشان از اعزام کنار گذاشته شده‌اند.

فدراسیون در حالی باز هم برای اعزام سراغ خانواده‌ها رفته که به گفته اولیای برخی از کمانداران قرار است تعداد همراهان کمانداران در این مسابقات مانند ادوار گذشته چشمگیر باشد. به گفته این افراد قرار است برخی از روسای هیئت‌های استانی به همراه چند تن از مقامات ورزش راهی ینگه دنیا شوند.

فدراسیونی که وظیفه‌اش اعزام ورزشکارانش به مسابقات جهانی است، از کماندارانش بازهم پول می‌گیرد این در حالی  است که با وجود ادعای بی‌پولی تور گردشگری خوبی را همواره عازم مسابقات می‌کند. جالب اینجاست که وزارت ورزش هم همواره در مقابل این اتفاقات سکوت کرده است.

نکته قابل توجه دیگر حضور محمدعلی شجاعی در اصفهان است که موجب شده این فدراسیون بیش از بیش در حاشیه قرار بگیرد. به گفته خانواده کمانداران حتی در انتخاب اعضای تیم ملی هم این بی‌سر و سامانی دیده شده و افرادی با امتیازات کمتر وارد اردو شدند و نظارت کافی در این خصوص وجود ندارد.

به نظر می‌رسد دست دست کردن وزارت ورزش و امروز و فردا کردن برای مشخص شدن انتخابات این فدراسیون نتیجه‌ای جز نابودی این رشته و ماهی گرفتن برخی افراد از این آب گل آلود سودی نخواهد داشت.