کری خوانی بازیکن ذوب آهن برای پرسپولیس

میلاد فخرالدینی در خصوص بازی این هفته ذوب آهن مقابل سایپا اظهار داشت: بعد از برد ارزشمندی که مقابل استقلال به دست آوردیم این هفته یک بازی سخت مقابل سایپا داریم. این بازی شش امتیازی است، چون دو تیم سه امتیاز با هم اختلاف دارند نتیجه این بازی جز برد برای آن‌ها ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: کار آسانی مقابل تیم علی دایی که شاگرد او بودم و می‌دانم که عاشق فوتبال هجومی هستند نخواهیم داشت، اما به هر حال ما برای حفظ جایگاه دومی خودمان در جدول فقط به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم. امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی از آب در بیاید و بتوانیم مقابل تیم هجومی و خطرناک سایپا برنده از زمین خارج شویم.

مدافع گلزن ذوب آهن درخصوص اینکه آیا به جز رتبه دومی شانسی برای قهرمانی قائل هستند، گفت: به هرحال پرسپولیس توانست اختلاف خودش را با رقبا بیشتر کند، اما تا آخرین روز برای رسیدن به قهرمانی دست از تلاش بر نمی‌داریم. یک بازی مستقیم با پرسپولیس داریم که با پیروزی در این بازی می توانیم فاصله‌مان را با پرسپولیس کم کنیم.

وی افزود: ما اگر نیم فصل نخست بدشانس نبودیم و بی‌جهت امتیاز از دست نمی‌دادیم الان رقیب پرسپولیس بودیم. پرسپولیس نیم فصل اول خوب امتیاز گرفت و همین مساله باعث ایجاد این فاصله امتیازی با پرسپولیس شد. مطمئن باشید اگر قهرمان هم نشویم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که قهرمانی پرسپولیس هم راحت نباشد و برای آنها کار را سخت خواهیم کرد.

فخرالدینی درباره شرایط ذوب آهن در آسیا و اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ قهرمانان هم روند خوبی داشته باشد، گفت: خدا را شکر با پیروزی در بازی پلی آف به مرحله گروهی صعود کردیم. کار آسانی نداریم، چون گروه مان سخت است. الاهلی و الوحده دو تیم قدرتمند گروه ما هستند که باید با تلاش ببیشتری آماده رویارویی با این تیم‌ها شویم. به نظرم با این تیم خوبی که داریم با تلاش بیشتر یکی از شانس‌های صعود از گروه مان در آسیا هستیم.

مدافع گلزن ذوب آهن درباره شرایط خودش در تیم قلعه نویی تصریح کرد: خدا را شکر از وقتی به ذوب آهن آمدم توانستم به تیم کمک کنم و از این بابت خوشحالم که جواب اعتماد امیرخان را تا حدودی داده‌ام. به نظرم تا اینجا با چهار گل، سه پاس گل و دو پنالتی که گرفتم آمار بدی نداشته‌ام. فوتبال من یک فوتبال هجومی است که به نظرم در تیم ذوب آهن با هدایت قلعه‌نویی توانستم راحت‌تر کارم را پیش ببرم.