پیشنهاد اروپایی نداشته باشم ؛ "پرسپولیسی" می‌مانم

قراردادی که در پایان لیگ هفدهم به اتمام می‌رسد و بر همین اساس باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال تمدید آن است. با این وجود تاکنون وحید امیری زیر بار تمدید قراردادش نرفته است. برخی اخبار حکایت از پیشنهاد قطری‌ها به این ستاره ملی‌پوش در فصل آینده دارد در حالی که این‌طور نیست. 

یک فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که وحید امیری قصد رفتن به قطر ندارد اما به یک دلیل خاص هنوز زیر بار تمدید قراردادش نرفته است. وحید امیری خوب می‌داند جام جهانی ویترین هر فوتبالیستی است و چنانچه بتواند در روسیه بدرخشد، شاید شانس بازی در اروپا را پیدا کند بنابراین این فوتبالیست بی‌حاشیه و مؤثر منتظر است پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصمیم نهایی را بگیرد. 
اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که وحید امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده است چنانچه پس از پایان جام جهانی روسیه پیشنهاد اروپایی نداشته باشد در تیم فعلی‌اش می‌ماند. وحید امیری به تازگی هم گفته بود درست نیست با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی، این تیم را تنها بگذارد اما به هر حال گذشتن از پیشنهاد اروپایی نیز چندان آسان نیست. البته فراموش نباید کرد وحید امیری بعد از جام جهانی روسیه ۳۱ ساله می‌شود. بنابراین بسیار بعید است تیم‌های اروپایی به دنبال بازیکن آسیایی آن هم با این سن و سال بیایند. بدین ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد وحید امیری در لیگ هجدهم نیز در پرسپولیس توپ بزند.