پشت پرده غیبت قهرمان المپیک در اردوی تیم ملی وزنه برداری

مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه کشورمان به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی عشق آباد ترکمنستان از امروز (شنبه) زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری با حضور 15 پولاد مرد در مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده است.

همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد بیشتر پولاد مردان در این اردو حضور دارند و  تنها کیانوش رستمی حاضر نشده در این اردو حضور یابد. این در حالی است که قهرمان المپیک ریو در این سال های اخیر به هیچ عنوان حاضر نشده تا طبق برنامه های کادر فنی پیش برود و بیشتر سعی و  اصرار بر تمرینات انفرادی داشته است.

با اینکه در روزهای گذشته برخواه سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون وزنه برداری از تدوین آیین نامه جدید برای ملی پوشان حاضر در اردو خبر دادند تا شاید با این کارشان کیانوش رستمی دست از لجبازی بردارد، زیر نظر کادر فنی تمرین کند اما با این وجود این حربه باز هم کارساز نبوده و کیانوش همچنان بدون اعتنا به این مسائل برنامه های تمرینی اش را به صورت انفرادی دنبال می کند.

بر همین اساس برای پیگیری بیشتر به سراغ محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری رفتیم که او در این رابطه به خبرنگار ما گفت:کیانوش رستمی از قبل از شروع مرحله نخست اردوهای تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی عشق آباد ترکمنستان با برخواه سرمربی تیم ملی هماهنگ کرده است تا در اردوی اول تیم ملی وزنه برداری شرکت نکند و بعد از تعطیلات سال نو به اردو ملحق شود.

او افزود: این موضوع تنها به کیانوش رستمی مربوط نمی شود بلکه بهداد سلیمی، سهراب مرادی، سعید علی حسینی هم با کادر فنی هماهنگ کرده اند تا در این مرحله از اردوها به دلیل برخی از مسائل شرکت نکنند، زیرا شرایط کاری و زندگی شخصی آنها به صورتی بوده است که نمی توانستند در اردوی اول شرکت کنند، اما همانند دیگر وزنه برداران آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را دارند.