دین محمدی: شرایط فنی ۲ تیم برای دربی مساوی است

سیروس دین محمدی ، درباره بازی دیروز تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی مقابل شاگردان مهابادی بسیار سخت و نفس گیر بود. ما در ابتدای بازی ۲ گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که متاسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و در ادامه به خاطر کم تجربگی و جوانی بازیکنان گل اول و در ادامه گل مساوی را دریافت کردیم. در اصل در این بازی کم تجربگی بازیکنان به ما ضربه زد.

وی درباره بازی مقابل شاگردان محمود فکری در هفته آینده لیگ آزادگان هم افزود: بازی مقابل تیم اول جدول رده بندی بسیار سخت خواهد بود اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین بازی خود را مقابل تیم نفت مسجد سلیمان داشته باشیم تا از این بازی امتیاز به دست آوریم و در لیگ یک ماندنی باشیم. هدف ما ماندن در لیگ یک است.

سرمربی شهرداری تبریز در خصوص دربی تهران بیان کرد: هر ۲ تیم از شرایط بسیار خوبی برای بازی دربی برخوردار هستند و باید اذعان کرد که شرایط فنی ۲ تیم برای دربی مساوی است، اما من امیدوارم تیم محبوبم استقلال ببرد.

وی در خصوص شفر تصریح کرد: شفر مربی بزرگ و کاربلدی است و توانسته استقلال را به ثبات برساند. با آمدن او شرایط استقلال ۱۸۰ درجه تغییر کرده و  امیدوارم که این شرایط رو به رشد را در بازی‌های آینده نیز حفظ کند.