به گزارش فردا، سرمربی تراکتورسازی گفت: هوادارنی که قلبشان برای تیم می‌تپد به ما انرژی مضاعف بدهند.
از شرایط اردو برایمان بگویید و این اردو تا چه حد توانست برنامه هایی را که مدنظر داشتید برآورده سازد؟
این اردو، اردوی بسیار خوبی است و فکر می کنم یکی از جاهای قشنگی است که در دوران فوتبالی ام رفته ام، البته پارسال هم تجربه اینجا را داشتم. همه چیز اینجا خوب است، هوا، زمین و تغذیه. شکر خدا ما نهایت بهره را از این اردو بردیم و تنها مشکلی که برای ما بود مصدومیت دو بازیکن، خصوصا مهدی کیانی است، هر چند که به بچه ها گوشزد کرده بودم مواظب هم باشند، متاسفانه مسعود ابراهیم زاده آن تکل بی مورد را زد و هنوز برای من جای تعجب است، در مورد فرزاد آشوبی چیز خاصی نیست، او می تواند بعد از سه یا چهار روز استراحت به بازی برگردد ولی فکر کنم مهدی کیانی بیست روز نیاز به استراحت دارد. بچه ها با انگیزه بالایی تمرین می کنند، خوشبختانه حدادی فر، حاتمی و اعتمادی به ما اضافه شدند که توانسته انگیزه و رقابت را در تیم، بالا ببرد.
بازیکنان از لحاظ آمادگی در چه حد هستند؟
برنامه ما اینجا فقط نگهداری بدنها بود یعنی ما باید بدنها را در شرایط مسابقه نگه داریم و با توجه به اینکه فاصله تا شروع مسابقات کم است نمی توانستیم به بدنها فشار بیاوریم و مسابقه با تیم آنتالیا اسپورو پیروزی پر گل نشان داد که بچه ها هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارند.

*به نظرتان اضافه شدن نفرات جدید چقدر می تواند در تقویت تیم تاثیرگذار باشد؟

آنها خیلی می توانند کمک کنند، مربی وقتی نیمکتش قوی باشد هم انگیزه بازیکنانش بالا می رود و هم خود مربی در شرایط مسابقه می تواند تغییراتی بدهد، در نیم فصل اول واقعا نیمکت مان ضعیف بود اما با آمدن مهدی کیانی و چند بازیکن جدید دیگر در نیم فصل دوم به ما خیلی کمک خواهند کرد.

*چه صحبتی با هواداران دارید؟

ما اينجا آمده ايم تا تمام تجارب خودمان را در اختيار تيم تراكتورسازي بگذاريم چون تيم تراكتورسازي در اصل، مال مردم است و ما اينجا ميهمان هستيم و مردم آذربايجان هميشه در قلب من هستند و ما توقع داريم هواداران با حضور خود در استاديوم به ما كمك بكنند، از كساني كه دنبال پيروزي تيم هستند و تراكتور را دوست دارند و قلبشان براي تراكتور مي تپد توقع دارم با حضور خودشان، به ما انرژي مضاعفي بدهند كه انشاالله بتوانيم در ده بازي خانگي، نتايج مطلوب را ب