حضور شاگردان چمنیان در تیم ملی فوتبال

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار‌های دوستانه با تیم‌های سیرالئون، تونس و الجزایر با حضور هفت بازیکن در ساختمان پک و زمین اصلی ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.

احمد عبدالله زاده و حامد لک (فولاد خوزستان) مهدی ترابی و علی قلی زاده (سایپا تهران) سعید آقایی و علی کریمی (سپاهان اصفهان) و محمدرضا خانزاده (پدیده مشهد) بازیکنانی هستند که این روز‌ها زیر نظر کارلوس کی روش و در غیاب بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و نفرات لژیونر در تمرینات آماده سازی تیم ملی شرکت می‌کنند.

نکته جالب اینجاست کی روش طبق هماهنگی با عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان از دروازه بان‌های این تیم دعوت کرده است که در روز‌های خلوتی اردوی تیم ملی در تمرینات شرکت کنند و در کنار حامد لک زیر نظر الکساندر لوپز به تمرین بپردازند.

امیرحسین نیکپور، پیام پارسا و علیرضا باقری، ۳ دروازه بان تیم ملی نوجوانان هستند که این‌روز‌ها حضور فعالی در تمرینات تیم کی روش دارند و همین امر می‌تواند به این نوجوان‌ها که همگی زیر ۱۶ سال سن دارند انگیزه بسیار زیادی برای پیشرفت دهد. جالب اینجاست هر روز یکی از این دروازه بان‌ها در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود.

قرار است ملی پوشان تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن از چهارشنبه هفته جاری در تمرینات تیم ملی شرکت کنند تا این تمرینات حالت رسمی به خود بگیرد. ضمن اینکه اصحاب رسانه هم می‌توانند از همین روز در تمرینات یوزپلنگ‌های آسیا حاضر شوند.