تجربه آسیایی‌ام می‌گوید که تیم 9 امتیازی صعود می‌کند

برانکو ایوانکویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی باید بگویم از این برد خرسندم. بازی مهمی را بردیم و این برد برای صعود ما خیلی مهم بود. از هواداران ممنون هستم و این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم و این برد عیدی به هواداران بود.

* بازی سختی بود که با استفاده از فرصت‌هایمان پیروز شدیم

وی افزود: بازی سختی بود و باید در این مسابقه از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم. به دلیل همزمانی با شب عید آن را به عنوان عیدی به هواداران می‌دهیم.

* الوصل در امارات خوب بوده و در لیگ قهرمانان بد

برانکو در مورد تیم الوصل گفت: الوصل تیم خوبی در امارات است اما در لیگ قهرمانان خوب نتیجه نگرفته است. آنها چند مصدوم داشتند و نتوانستند به موفقیت برسد آنها مقابل السد مستحق باخت نبودند.

* تجربه آسیایی‌ام می‌گوید که تیم 9 امتیازی صعود می‌کند

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته بودید تیمی که ۹ امتیاز بگیرد صعود می‌کند و آیا پرسپولیس صعود کرده است، اظهار داشت:من درآسیا تجربه دارم و معمولا تیمی با ۹ امتیاز صعود می‌کند اکنون ما ۹ امتیاز گرفته‌ایم ولی صدرصد صعود نکرده‌ایم ولی تجربه من می‌گوید تیم ۹ امتیازی صعود می‌کند.

* نوروز را به ایرانی‌ها به ویژه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه پیامی برای ایرانی‌ها دارید گفت: به همه مردم ایران نوروز را تبریک می‌گویم. به خصوص به هوادران پرسپولیس عید نوروز را تبریک می‌گویم. ما امروز هدیه بزرگی به هواداران دادیم. خوشحالیم که آنها را شاد کردیم و قهرمانی در لیگ برتر را هم در پیش داریم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.