اظهارات علی کریمی درباره دیدار ایران و سیرالئون

علی کریمی درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با سیرالئون اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی طولانی از برگزاری آخرین اردوی تیم ملی گذشته و بازیکنان در این مدت درگیر بازی های لیگ برتر بودند، از امروز(پنج شنبه) اردوی تیم ملی کشورمان با حضور بازیکنان لیگ برتری آغاز شد. ۲ روز دیگر یک بازی دوستانه و تمرینی خوب مقابل سیرالئون داریم و پس از آن هم برای انجام دادن ۲ بازی سنگین مقابل تونس و الجزایر آماده می‌شویم که می‌تواند برای ما دیدارهای خوبی باشد.

او در مورد انتقاد برخی کارشناسان نسبت به حریفان تدارکاتی تیم ملی ایران گفت: الجزایر و تونس که در عید ۹۷ با آنها روبه رو می شویم، حریفان خوب و گردن کلفتی هستند.تا جایی که اطلاع دارم برخی بازیکنان این تیم ها در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند و قرار است با تمام توان و آمادگی خود مقابل ایران قرار گیرند. سیرالئون هم می‌تواند حریف تمرینی خوبی باشد. به جز ۷ تا ۸ بازیکن تیم ملی که مدتی است در اردو حضور دارند، سایربازیکنان درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند. امروز (پنجشنبه) اولین جلسه ای است که دور هم جمع شده ایم و می توانیم بازی خوبی مقابل سیرالئون داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: سایر تیم‌های جهان هم از این گونه بازی ها انجام می دهند. این گونه نیست که فقط مقابل سیرالئون بازی کنیم بلکه در دیدار های دیگری هم به میدان می رویم. بازی با این حریف آفریقایی در تاریخ های فیفا دی برگزار نمی شود اما ما در فیفا دی ۲ بازی سنگین برگزار می کنیم. بدون شک هر سه بازی به تیم ملی ایران کمک می کند.

کریمی درباره توصیه نوروزی اش به مردم ایران گفت: هرسال تنها ۳ تا ۴ روز اول عید تعطیل است و پس از این زمان مردم مشغول کار هایشان می شوند. در روزهای تعطیل مردم آزاد هستند، هر چه می خواهند خوراکی بخورند و استراحت کنند چرا که در طول سال چنین فرصتی گیرشان نمی‌آید. آرزو می‌کنم مردم ایران در سال ۹۷ روزهای خوبی داشته و در کنار خانواده خود سالم و سلامت باشند.