پشت پرده بازی ندادن محسن مسلمان توسط برانکو

اگر فصل گذشته یا ابتدای فصل جاری کسی می‌گفت محسن مسلمان در پرسپولیس به سرنوشت رامین رضاییان دچار می‌شود، همه به او می‌خندیدند! محسن مسلمان مهندس و کارگردان میانه میدان پرسپولیس محسوب می‌شد و برانکو هم خیلی به او اعتقاد داشت اما هفته‌هاست مسلمان نه تنها جایی در ترکیب اصلی ندارد بلکه به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نمی‌رود. این در حالی است که در هر یک از مسابقات پرسپولیس هواداران یکصدا شماره ۷۷ را صدا می‌زنند اما مرد کروات با لجبازی کوتاه نمی‌آید!

 اینکه چرا مسلمان از چشم برانکو افتاد، سؤالی است که خیلی‌ها از خود می‌پرسند. خیلی‌ها به لگد زدن به بطری آب هنگام تعویض در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته اشاره می‌کنند، در حالی که یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد آن اتفاق آخرین پرده از سریال محسن مسلمان بوده است.

بنابر گفته این منبع مطلع و موثق، محسن مسلمان هنگام تعویض و بیرون رفتن از زمین مسابقه، حرکاتی انجام داده بود که ناراحتی برانکو را به دنبال داشت. دست گذاشتن روی دهان هنگام تعویض و سر تکان دادن به نشانه تأسف و اعتراض اولین عاملی بود که خشم برانکو را به همراه داشت. دومین عامل به باز کردن چسب دست و بانداژ و پرت کردن آن با خشم به زمین برمی‌گشت. یکی دیگر از عوامل دلخوری شدید برانکو از محسن مسلمان هم در نوع خود جالب است.

سرمربی کروات پرسپولیس عادت دارد هنگام تعویض شاگردانش به سمت بازیکن تعویضی رفته و با او دست می‌دهد. گویا در دو، سه نوبت محسن مسلمان پس از تعویض و هنگام دست دادن با برانکو سر برگردانده و همین مسئله عصبانیت او را به اوج رسانده است.

آری، همین ۴ گناه نابخشودنی باعث شده فعلاً محسن مسلمان از چشم برانکو بیفتد و...