قلعه‌نویی: گل نزدیم و تنبیه شدیم

امیر قلعه‌نویی پس از شکست برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره مسائل فنی باید بگویم این داور در حد این بازی نبود و از دو پنالتی ۱۰۰ درصد به راحتی گذشت. درباره بازی باید بگویم که قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. ما باختیم، چون از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و قدر آن‌ها را ندانستیم. توپ قبل از گل الدحیل می‌توانست ما را یک بر صفر پیش بیندازد، اما اینگونه نشد و تنبیه شدیم.

او اضافه کرد: برای ادامه آسیا نمی‌شود بازیکن اضافه کرد و زمان می‌خواهد تا بدانیم فرصت‌سوزی کرده‌ایم. بازیکنان ما هنوز به خودباوری و نگرش نرسیده‌اند. ما تا قبل از خوردن گل خوب بودیم و باید اختلاف ایجاد می‌کردیم. ما در این بازی استرس نداشتیم و تا قبل از گل، الدحیل نزدیک دروازه ما نشد. خیلی خوب بودیم و فاصله همه بازیکنان را با کار تیمی کم کردیم و خیلی موقعیت داشتیم، اما همان موقع تنبیه شدیم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: یک بازی دیگر داریم که باید به آن فکر کنیم و همچنین نگرش بازیکنانم تغییر کند. نیم‌فصلی سختی داشتیم و روز‌ها برای ما بالا و پایین داشت. دو سال وقت نیاز داریم تا به ایده‌آل خود برسیم.

سرمربی ذوب آهن درباره احتمال برخورد این تیم به استقلال در مرحله بعد در صورت صعود از گروه خود، تصریح کرد: بگذارید ۲۴ ساعت از این دیدار بگذرد، سپس به آن مسئله فکر خواهیم کرد.