واکنش تند سلیمی نسبت به بیانیه باشگاه ذوب آهن

بهداد سلیمی در مورد بیانیه باشگاه ذوب آهن که پس از اعتراض او و سهراب مرادی نسبت به پرداخت نشدن کامل قراردشان با تیم وزنه برداری ذوب آهن صادرشد، اظهار کرد: حتی مسئولان خود این باشگاه در بیانیه ای که علیه ما نوشتند  به تسویه نشدن مطالبات ما اشاره کردند. هنوز 70درصد از قراردادمان باقی مانده که پرداخت نشده است. نکته جالب اینکه آقایان در این بیانیه گفته اند حرفهای ما دور از شان قهرمانی بوده است اما این را باید بدانند همین که ما در این 2 سال صبر کردیم و از این باشگاه شکایت نکردیم نشان از مردانگی ما دارد.

 او ادامه داد:ما نزدیک به 2 سال صبر کردیم تا شاید مسئولان این باشگاه دلشان به رحم بیاید و پول ناچیز ما را پرداخت کنند اما متاسفانه پس از این همه انتظار،  نتیجه  نگرفتیم و  مجبور شدیم موضوع را  رسانه ای کنیم. به طور حتم پس از اینکه رای کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنیم. شاید این موضوع مقداری طول بکشد اما در هر صورت مطمئنم که رای به نفع ما خواهد بود .

او درخصوص بیانیه باشگاه ذوب آهن که عنوان کرده اند بهداد برای یک مسابقه 50 میلیون پول دریافت کرده است، توضیح داد: با توجه به اینکه با مشکل آسیب دیدگی مواجه بودم هیچ قصد و برنامه ای برای حضور در رقابت های لیگ وزنه برداری سال 95 نداشتم اما مسئولان تیم برای حضور در رقابت های لیگ ابراز تمایل کردند  و من هم با وجود مصدومیت تصمیم گرفتم  در خوزستان به روی تخته بروند .ما همچنان پیگیر مطالبات مان هستیم چرا که این حق قانونی مان است تا به پولی که برایش زحمت کشیده ایم برسیم.

قهرمان المپیک لندن در پایان خاطر نشان کرد:چطور هنگامی که برای آنها در لیگ وزنه زدیم ما یک قهرمان ملی بودیم اما اکنون که به دنبال دریافت مطالبات مان هستیم آدم بده داستان نام گرفته ایم.دور از انسانیت است که این چنین وصله های ناجوری را به من ربط دهند.