گرشاسبی: مساوی قابل قبول نیست

حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم و تساوی یک بر یک دو تیم گفت: برانکو به بازیکنان جوان فرصت داد تا در این بازی به میدان بروند و آنها را محک بزند. پرسپولیس باید برنده می‌شد. مساوی قابل قبول نیست و تیم باید بهتر بازی کند.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی داشتیم، می‌توانستیم گلزنی کنیم اما اینطور نشد جوان‌ها باید فرصت بازی پیدا می‌کردند چرا که اختلاف امتیاز زیادی وجود دارد و خیال‌مان از قهرمانی راحت بود این مسئله منطقی بود و به افرادی بازی رسید که کمتر فرصت یافته بودند.

گرشاسبی در مورد اینکه گفته می‌شود فردی در باشگاه پرسپولیس با محرومیت پنج ساله روبه‌رو شده است، عنوان کرد: این مسئله کذب محض است تا به این لحظه خبری به ما اعلام نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه وینفرد شفر خواهان قراردادی ۳.۵ میلیاردی شده و استقلالی‌ها معتقد هستند پرسپولیس با رقم بیشتری قرارداد برانکو را تمدید کرده است، تصریح کرد: نمی‌دانم آیا آنها چنین حرفی گفته‌اند یا نه اما چنین مسائل حرفه‌ای نیست که کسی بخواهد در امور داخلی باشگاه‌ها دخالت کند. قراردادها طبق قانون فدراسیون محرمانه است هرچند که چنین موضوعی صحت ندارد.