ای کاش در آسیا به استقلال نمی‌خوردیم

قاسم حدادی‌فر در خصوص بازی مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی بود چرا که باد و طوفان می‌وزید و دو تیم نمی‌توانستند فوتبال بازی کنند. اما بازی پرفشاری بود که ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و برنده شدیم و سه امتیاز حساس را گرفتیم. البته از شایستگی تیم پرسپولیس هم نمی‌توان گذشت. آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند اما ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: ما به ‌آینده بازی‌ها امیدوار هستیم هر چند که سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم. امیدواریم که در هفته آخر بتوانیم برنده شویم و حداقل نایب قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم. چرا که در لیگ امسال نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. 4 تیم بودند که به دلیل بازی‌های آسیایی فشار زیادی را تحمل کردند و امیدوارم با نایب قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم. 

حدادی‌فر در خصوص بازی‌های آسیایی ذوب‌‌آهن هم تصریح کرد: ما 3، 4 روز دیگر با تیم نفت بازی داریم اما بازی با استقلال هم برای ما بسیار مهم است. امیدوارم که در ورزشگاه خودمان در مقابل تماشاگران نتیجه خوبی بگیریم و در ورزشگاه آزادی هم آن را حفظ کنیم.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص اینکه آنها امروز میهمان بودند یا میزبان گفت: این مشکلی است که همیشه وجود دارد به هر حال پرسپولیس و استقلال هواداران زیادی دارند اما مسئولان باشگاه هماهنگ کردند تا هواداران پرسپولیس بتوانند در استادیوم مستقر شوند تا ورزشگاه پر شود چرا که بازی بدون تماشاگر جذاب نیست. 

وی در خصوص شرایط سپاهان هم ادامه داد: سپاهان از قطب‌های فوتبال کشور است و امیدوارم سال بعد تیم خوبی داشته باشند تا برای قهرمانی رقابت کنند.

حدادی‌فر در مورد بازی با استقلال در آسیا هم خاطرنشان کرد: ای کاش این دو تیم به هم نمی‌خوردند چون می‌شد در مراحل بالاتر نماینده‌های بیشتری هم داشته باشیم اما حالا که با هم بازی می‌کنیم جای شکرش باقی است که قطعاً یک نماینده از ایران در مرحله بعد حضور خواهد داشت.