واکنش شاگرد علی کریمی به بازی مقابل پرسپولیس

حسین ابراهیمی در مورد وضعیت فعلی تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: پایه و بنای کار در سپیدرود اشتباه بود. با این حال ما تمام سعی خود را کردیم و خدا را شکر سربلند شدیم و با بقا در لیگ برتر مزد حمایت‌های هواداران را دادیم. از خوشحالی آن‌ها خوشحالم و معتقدم ماندن تیم سپیدرود، بدون حمایت آن‌ها ممکن نبود.

وی افزود: مدیران فعلی از روز اولی که آمدند گفتند ما به چک اعتقادی نداریم و پول نقد به شما می‌دهیم. کمی بعد پرداخت‌ها متوقف شد و هر وقت هم پول دادند 2،3 درصد بود. ما اگر همچنان زیر نظر هیئت فوتبال بودیم بیشتر پول می‌گرفتیم. در واقع حضور این فرد تغییری در کار تیم ما بوجود نیاورد.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اختلاف اخیر کریمی و تن‌زاده، مالک باشگاه، گفت: خودتان کلاهتان را قاضی کنید. مشخص است که حق با کیست. مشکل کریمی پول نیست. کریمی قبل بازی با فولاد از جیب خودش به بازیکنان پاداش میلیونی داد. مشکل اینجا است که او را آوردند و با اسمش بازی کردند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی کریمی تکلیف بازیکنان چه خواهد شد تاکید کرد: به نظر می‌رسد دیگر امکان همکاری دوطرف نیست. البته من با سپیدرود قراداد ندارم، ولی تعداد زیادی از بازیکنان قرارداد دارند. خیلی‌ها به خاطر علی کریمی آمدند. از این رو باید به یک اتفاق نظر برسیم.

وی افزود: ایشان تفکراتی دارد که فوتبالی نیست. روز اولی که آمد همه از او حمایت کردند. حالا از این ناراحت است که چرا بازیکنان بزرگ تیم با انتقاد از او مصاحبه کردند. به جای این کار‌ها بهتر بود کارش را درست انجام می‌داد تا بازیکنان شاکی نمی‌شدند.

ابراهیمی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هم تصریح کرد: شاید سه امتیاز بازی اهمیتی نداشته باشد، ولی از جهات دیگر بسیار مهم است. از طرفی علی کریمی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و ما هم استرس نداریم و با خیال راحت بازی می‌کنیم.ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها می‌خواهند با پیروزی جشن قهرمانی بگیرند در نتیجه شاید سه امتیاز مهم نباشد ولی نتیجه مهم است.