ترکیب احتمالی پرسپولیس در جشن قهرمانی

پرسپولیس همانند لیگ گذشته توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و اکنون تنها 90 دقیقه در جدال با سپیدرود با برگزاری جشن قهرمانی فاصله دارد. سرمربی کروات سرخپوشان همانطور که در نشست خبری روز گذشته خود گفت به دنبال پیروزی در این بازی است تا جشن باشکوهی را در کنار هوادارانش برگزار کند. اتفاقی که باعث خواهد شد تا او بار دیگر به نفرات اصلی تیمش در این جدال فرصت حضور در آزادی را بدهد.


درون دروازه این تیم همانند گذشته علیرضا بیرانوند انتخاب اول خواهد بود. گلر شماره یک سرخپوشان با کسب شانزده کلین شیت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و در این بازی به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود.


در خط دفاعی شجاع خلیل زاده در کنار سیدجلال حسینی حاضر خواهد شد و صادق محرمی در سمت راست و محمد انصاری به عنوان مدافع چپ به میدان می‌روند.


حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا نیز دو هافبک دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد و وحید امیری در سمت راست هجومی و احمد نوراللهی در سمت مخالف به دنبال تغذیه مهاجمان این تیم خواهند بود.


در غیاب علی علیپور که به دلیل مصدومیت دیدار پایانی فصل را از دست داده، گادوین منشا فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست خواهد آورد تا در کنار سیامک نعمتی روزهای اوج خود در پیکان را به خاطر بیاورد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، سیامک نعمتی، گادوین منشا و حسین ماهینی


دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود امروز و از ساعت 19:15 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو بعد از این بازی با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته جشن قهرمانی خود را برگزار خواهند کرد.