از باشگاه های بزرگ اروپایی تقلید می کنیم

ایزد سیف الله پور سرپرست باشگاه بادران در خصوص شایعاتی که در خصوص عدم حضور ربیعی برای مربیگری فصل آینده این تیم وجود دارد، در گفتگو با "ورزش سه" گفت:  آقای ربیعی یکی از مربیان جوان و تحصیل کرده فوتبال ایران است و در طول سه فصلی که ما در خدمت ایشان بوده ایم، نشان داده که چه توانایی هایی دارد. معمولا رسم بر این است که اگر ما بخواهیم از تیم های پیشرفته اروپایی تقلید کنیم، همیشه یک مدیر خوب مدیری بوده که به مربی جوان خود اعتماد کرده است و اجازه داده کارش را انجام دهد.
وی ادامه داد: باشگاه بادران نیز طبق رسالتی که برعهده دارد، به دنبال حفظ ثبات است و اگر بررسی کنید متوجه می شوید که ما کم ترین تغییرات را در تیم خود داشته ایم. ضمن اینکه محمد ربیعی با ما قرارداد 2 ساله دارد و ما دوست داریم که در خدمت ایشان باشیم. ضمن اینکه ما هنوز شانس صعود داریم. ما پس از پایان بازی طی جلسه ای با آقای ربیعی برای آینده تصمیم گیری و برنامه ریزی خواهیم کرد. 
گفتنی است تیم فوتبال بادران در شرایطی امروز تهران را به مقصد تبریز و مصاف با شهرداری ترک کرد که برای صعود به رقابت های لیگ برتر باید چشم به شکست یا حداقل تساوی دو تیم مازندارنی در هفته پایانی داشته باشد تا با تفاضل گل بهتری که نسبت به این دو تیم دارد، پشت سر نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند.