نعمتی: برای هت تریک قهرمانی چیزی کم نداریم

سیامک نعمتی یکی از خریدهایی فصل هفدهم پرسپولیس بود که در نهایت موفق شد خود را به کادرفنی تحمیل کند و عملکرد خوبی نیز در روزهای پایانی فصل به جا گذاشت. نعمتی اکنون مهیای دو دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان است و می‌خواهد فصلی پرجشنی که با پیراهن سرخپوشان آغاز کرده را همچنان با خاطرات خوب ادامه دهد.

نعمتی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در فصل هفدهم گفت: شرایط لیگ از چند هفته قبل مشخص شده بود و خیلی خوشحالیم که توانستیم قاطعانه قهرمان شویم. اینکه فصل را با قهرمانی آغاز و در ادامه با قهرمانی پایان دهی یک اتفاق شیرین است و خوشحالم که من هم در جمع این بازیکنان حضور دارم و یک فصل خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشتم. البته هنوز فصل برای ما پایان نیافته و به دنبال اتفاقات هیجان‌انگیز بیشتر هم خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون تمام تمرکزمان را باید به دو دیدار آتی در لیگ قهرمانان آسیا و جدال برابر الجزیره امارات بگذاریم. حضور در هشت تیم برتر آسیا حداقل چیزی است که باید در این فصل در کنار قهرمانی سوپرکاپ و لیگ برتر به آن دست پیدا کنیم و خوشحال هستیم که به هدفی که از ابتدای فصل سر داشتیم دست پیدا کردیم.

هافبک شماره 88 سرخپوشان درباره اینکه آیا در فصل آینده نیز قادر به تکرار قهرمانی خواهند بود یا خیر گفت: من این حجم از ناامیدی را درک نمی‌کنم. فصل گذشته در تیم نبودم اما پرسپولیس واقعا آماده‌ترین تیم لیگ بود و با شایستگی قهرمان فصل شد. در این فصل هم با اقتدار و فاصله امتیازی زیاد قهرمان شدیم. کارمان برای فصل آینده سخت است و شاید محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی مشکلاتی به وجود بیاورد اما تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است. در لیگ قبل آقای برانکو در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت نفراتی که نیاز داشت را در اختیار نداشت اما توانست با فرم مناسب تاکتیکی و تکنیکی تیمش را به قهرمانی برساند. در این فصل هم بازیکنان خوبی در کنارمان بودند و خودم هفته‌ها تلاش کردم تا بتوانم به ترکیب اصلی برسم و واقعا فاصله کمی بین بازیکنانی که فرصت پیدا می‌کنند و کسانی که روی نیمکت حاضر هستند وجود دارد. با این شرایط کاملا برای فصل آینده امیدوار هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و ان شاالله برای هت تریک قهرمانی آماده می‌شویم.

نعمتی درباره رویای قهرمانی به همراه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته بدشانس بودیم. این را با اعتقاد کامل می‌گویم و از هر نظر شایسته‌تر از الهلال برای حضور در فینال آسیا بودیم. اگر بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم مطمئنا نتیجه به آن شکل رقم نمی‌خورد و در بازی برگشت هم همه دیدند که داور چه بر سر تیم آورد. اکنون اما همه چیز را از ابتدا شروع کرده‌ایم و در جمع شانزده تیم هستیم. می‌خواهیم همچنان به راه‌مان ادامه دهیم. کار خیلی است و هیچ شکی نیست که جدال با قهرمانان کشورهای آسیایی چالش بزرگی برای ما شکل خواهد داد. اما ما در مرحله گروهی با شایستگی صدرنشین شدیم و السد پرادعا را پشت سر گذاشتیم.

مهاجم پرسپولیس در ادامه گفت: الجزیره را به هیچ عنوان دست کم نخواهیم گرفت و اینطور نیست که بگوییم خیلی راحت از این مرحله خواهیم گذشت. بهترین‌ تیم‌های کشورها به این مرحله راه یافته‌اند و نماینده امارات هم رقبای ایران و قطر را پشت سر گذاشته و برابر ما قرارخواهد گرفت و به هیچ عنوان آسان نیست. اما ما باتجربه‌ای که داریم به دنبال عبور از این مرحله هستیم و امیدوارم به اتفاقات خوبی در این جام برسیم. قهرمانی در آسیا چیزی است که همه ما در ذهن داریم و برای آن تا جایی که توان داریم خواهیم جنگید.

نعمتی درباره شوت دیدنی‌اش برابر سپیدرود که به تیرک خورد گفت: واقعا خودم را برای شادی گل آماده کرده بودم و این دیگر خیلی بدشانسی بود که توپ به آن شکل به تیرک خورد. دوست داشتم در پایان فصل یک گل بزنم که بدشانسی نگذاشت و یکی طلب هواداران پرسپولیس.

هافبک پرسپولیس در پایان از هواداران تیمش خواست تا در جدال برگشت مقابل الجزیره بار دیگر در کنار آنها باشند تا اختتامیه فصل را باشکوه در کنار آنها برگزار کنند: تمام تلاش ما این است که در بازی رفت و در امارات نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت با مشکل مواجه نشویم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد و این امیدواری ما برای کسب نتیجه را افزایش می‌دهد. در بازی برگشت هم به حمایت هواداران و حضور گرم و پرشکوه آنها امیدوار هستیم. می‌خواهیم فصل را در کنار آنها به شکلی جذاب پایان دهیم و خودمان را برای یک فصل پرماجرا و موفقیت بزرگ در آن آماده کنیم.