با شفر برای 2 سال تمدید کردیم

افتخاری بعد از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفى گفت : در ابتدا عنوان قهرمانی را به همه استقلالی‌ها و رسانه ها تبریک مى گویم .قرارداد شفر را به مدت ٢ سال تمدید کردیم تا این مربى فرصت داشته باشد تیمش را براى آینده آماده کند.

او ادامه داد :حساسیت فینال باعث شده بود تا کیفیت بازی پایین بیاید اما خوشبختانه تیم ما بازى را مدیریت کرد و توانست قهرمان شود.

او درباره اینکه آیا سنگ پرانى و حضور جیمى جامپ ها باعث دردسر شد یا خیر بیان کرد :موافق این موارد نبودم اما از مردم خونگرم و هواداران که استقلال را حمایت کردند تشکر مى کنم، اما به نظر من شرایط برگزارى براى فینال مى توانست بهتر از این باشد و باید بگویم حضور دومین جیمى جامپ در بازى باعث شد تا ما یک موقعیت گل را از دست بدهیم .بهتر بود این بازى در ورزشگاه آزادى برگزار مى شد.

افتخاری بیان کرد: متأسفانه تیام هم مصدوم شد و من در رختکن شاهد این مسئله بودم که مچ پای او درد می‌کند و در نهایت باید ببینم او به بازی بعد می‌رسد یا خیر.

او عنوان کرد: شاید بازیکنان فکر می‌کردند ما از پیش قهرمان شده‌ایم و شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد به مشکل مى خورند

او درباره اینکه خواسته آنها از شفر چیست گفت: خواسته ما این خواهد بود که او با موفقیت کارش را پشت سر بگذارد .در ابتداى فصل او در بدنسازی تیم ما نبود و اکنون او در نظر دارد خودش بدنسازی را برعهده بگیرد و کار راپیش ببرد.

مدیرعامل استقلال در مورد تمدید قرارداد دستیاران شفر گفت: همه دستیاران شفر در استقلال می‌مانند، البته قرار است مربی بدنساز بایرن مونیخ به تهران بیاید و کار بدنسازی تیم را انجام دهد.از طرفى باید بگویم این مربی فقط ۲۰ روز با ما قرارداد می‌بندد و سپس به کشورش برمی‌گردد، البته رقم قرارداد وی را خود شفر پرداخت می‌کند چون در توافق ما چنین موضوعی آمده است.

افتخارى در مورد اینکه آیا بویان در استقلال می ماند یا خیر، گفت: این بازیکن مشکلاتی دارد و شفر به من گفت که او باید یک ماه به کشورش سفر کند و با خانواده‌اش دیدار داشته باشد. اگر او به کشورش سفر کند مشکلاتش حل خواهد شد و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می‌‌گیرد.

او درباره اینکه آیا استقلال بازیکن خارجى مى گیرد یا خیر گفت :به هر حال با توجه به اینکه مشکل ارزی داریم باید در اینگونه مواقع مراعات کنیم و دقیقا شرایط همین طور است ما هم به شفر گفته‌ایم که نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم.