جهانبخش: از امکانات پک شوکه شدم

علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. فصلی طولانی را پشت سر گذاشتم و بازی‌های خوبی با تیم باشگاهی‌ام انجام دادم. شرایط نسبت به فصل قبل بهتر بود و حس خوبی داشتم.

وی افزود: یک هفته از کی‌روش برای استراحت وقت گرفته بودم اما امروز آمدم که با ایشان دیدار و از ساختمان پِک دیدن کنم. واقعا از دیدن ساختمان پک و امکانات آن شوکه شدم. این امکانات را در هلند دیده بودم. این ساختمان ثمره تلاش کی‌روش است. این در اروپا طبیعی است که بازیکنان از بهترین امکانات استفاده کنند. الان در ایران می‌بینم به سطح خوبی رسیده‌ایم که نزدیک به سطح الان فوتبال دنیاست.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: کی‌روش اینجا را به من نشان داد و از امکانات آن صحبت کرد. با این چیزی که الان داریم، همه چیز فوق العاده است و احساس کردم خانه خودم است. وقتی چنین امکاناتی داشته باشیم، همه دوست دارند تمرین کنند. خودم قصد تمرین کردن نداشتم اما با دیدن اینجا تصمیم گرفتم تمرین کنم.

جهانبخش در خصوص وضعیت تیم ملی تصریح کرد: امکانات اینجا به بچه‌هایی که در ایران بازی می‌کنند، کمک می‌کند و حتی باعث می‌شود بیشتر از آن عملکردی که دارند، خودشان را نشان دهند. شرایط بازیکنانی که بیرون از ایران بازی می‌کنند، خیلی بهتر شده، چرا که با آنها در ارتباط هستم. بچه‌ها در تیم‌های خود می‌درخشند و نوید این را می‌دهند تا تیم ملی خوبی داشته باشیم. رقابت در پست‌های مختلف می‌تواند به تیم ملی کمک کرده و کیفیت را بالا ببرد. اردوها هم به صورت جدی‌تر آغاز می‌شود.

وی در خصوص پیشنهادهای تیم‌های مختلف اروپایی‌ گفت: الان سخت است که بخواهم صحبت کنم. در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برم. تا روز آخری که در آلکمار بازی داشتیم، نه با باشگاه و نه مدیربرنامه‌هایم صحبتی نکردم، چون می‌خواستم تمرکز داشته باشم. حالا از این به بعد باید در زمان مناسبی فکر کرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آقای گل هلند شده و آیا قول می‌دهد در جام جهانی گلزنی کند، تصریح کرد: قول دادن کار باهوشی نیست و هیچ مربی و بازیکنی نمی‌تواند برای آینده قول بدهد. همیشه سعی می‌کنم سال به سال پیشرفت کنم. حس من برای تیم ملی به مانند روزی است که می‌خواستم اولین بازی را برای تیم ملی انجام دهم. افتخار بزرگی است که برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. باید عملکرد باشگاهی را در تیم ملی هم داشته باشم. قطعا این شرایط، انتظارات را بالا می‌برد، اما سعی می‌کنم هر زمان مثمرثمر باشم.