بازی تدارکاتی تیم ملی لغو می شود؟

تیم ملی فوتبال ایران از ابتدای هفته جاری تمریناتش را با حضور تنها چهار بازیکن(محمدرضا خانزاده، علی قلی زاده، مهدی ترابی و علی کریمی) در مرکز ملی فوتبال ایران و زمین پژوهشگاه صنعت نفت آغاز کرده است‌.

غیبت بازیکنان ملی پوش تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن که درگیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند فضای تمرینات تیم ملی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و کی روش و دستیارانش نگران آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی هستند.

طبق تصمیم کی روش بازی تدارکاتی ایران و سوریه به دلیل درگیر بودن بیشتر بازیکنان با لیگ قهرمانان آسیا لغو شد اما وضعیت فعلی تیم ملی به شکلی است که شائبه هایی درمورد لغو دومین بازی دوستانه ملی پوشان کشورمان برابر ازبکستان که طبق تقویم باید ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار شود مطرح شده است.

محدود بودن تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی این احتمال را افزایش می دهد اما باید توجه کرد که کی روش با علم به اینکه بیشتر بازیکنانش را در تاریخ ۲۶ اردیبهشت تحویل می گیرد همان روزی که بازی ایران و سوریه را لغو کرد تشخیص داد دیدار ایران و ازبکستان یک روز به تاخیر بیفتد چراکه پیش از این زمان بازی یوزها با شاگردان تیمور کاپادزه ۲۸ اردیبهشت اعلام شده بود.

از طرفی در روزهای اخیر احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش به ایران آمده اند و بازیکنانی مانند کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد هم در روزهای میانی هفته آتی به کشورمان می آیند تا شائبه لغو بازی با ازبکستان کمرنگ شود.

طبق اعلام یک منبع موثق تاکنون هیچ بحثی در کادرفنی تیم ملی درباره لغو بازی با ازبکستان مطرح نشده و به احتمال فراوان این دیدار ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.