واکنش یک استقلالی به عدم دعوتش به جشن قهرمانی

امیر حسین صادقی در خصوص عدم دعوتش به جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: نمی‌دانم ملاک دعوت شدن از طرف مسئولان باشگاه چه بوده؟ حتما دیگران از منی که 10 سال در استقلال بازی کردم ارحج‌تر بودند. ظاهرا ما ارزش یک زنگ خشک و خالی را هم نداشتیم. خدا را شکر باز هم یک شاهکار دیگر از مسئولان باشگاه دیدیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که من چقدر استقلالی‌ هستم حتی سابقه دارد که از جیب خودم بلیت هواپیما گرفتم تا بازی استقلال در فینال جام حذفی در خرمشهر را از نزدیک ببینم. حالا چرا نباید به جشن قهرمانی استقلال دعوت باشم.

صادقی افزود: من یک سوال دارم. زمانی که استقلال شکست می‌خورد هواداران یقه ما را می‌گیرند و به ما فحاشی می‌کنند یا یقه آن بازیگرانی که دیشب در جشن بودند؟ اما ظاهرا از نظر آقایان دوستان بازیگر از نظر ما استقلالی‌تر بودند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص اینکه آیا بالاخره طلبش را از این باشگاه گرفت یا خیر گفت: خسته شدم که اینقدر در خصوص طلبم حرف زدم. از طرفی از اینکه مدام از آقایان وعده فردا می‌شنوم هم خسته شدم. تا حالا 10 بار با آقای ملکی جلسه گذاشتم اما هر دفعه به من می گویند فردا و آخرش هم خبری نمی‌شود.