پرسپولیسی ها فوتبالم را نابود کردند

مسعود همامی درباره اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر ترک باشگاه بدون توافق مالی بیان کرد: حق داشتم جلسه ام  با گرشاسبی را به علت عمل نکردن تعهدات مالی ترک کنم و این کار را انجام دادم.

او ادامه داد: گرشاسبی فرد قابل احترامی است و اظهاراتش هم واقعیت دارد.مهدی تاج طی تماسی روز پنج هفته گذشته به من گفت که به باشگاه پرسپولیسبروم تا مقداری از طلبم را نقد بگیرم و مابقی را به صورت چک دریافت کنم . حتی تاج به من گفت که ضمانت چک ها هم می کند اما باشگاه پرسپولیس قول رئیس فدراسیون فوتبال را عمل نکرد و گرشاسبی گفت 150 میلیون بعد از 2 روز به حسابت می ریزیم و 2 چک صدمیلیونی در تاریخ یک تیر و یک مرداد ماه به تو می دهیم.و قصد داشتند 400 میلیون دیگر هم از طلبم کسر کنند.  

اخذ 2 مدرسه فوتبال به جای طلبم را قبول نکردم 

همامی بیان کرد: گرشاسبی گفت که 2 مدرسه فوتبال به عنوان بخشی از طلب ارائه می دهیم که من قبول نکردم. به هر حال 2 مرتبه با هم مذاکره کردیم اما مسئولان پرسپولیس یک بار 500 میلیون به صورت نقد به من ندادند تا مابقی را در آینده بگیرم. باشگاه پرسپولیس صادق باشد و بگوید که پولت را نمی دهیم  اما آنها قصد دارند درباره پرونده شکایتم ذهن  اهالی فوتبال و هواداران  را منحرف کنند. 

پرسپولیسی ها فوتبالم را نابود کردند 

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: طاهری مدیر عامل سابق پرسپولیس حاضر نشد رضایت نامه را بدهد و از لیست بازیکنان هم کنار رفتم و فوتبالم را نابود کردند چرا که مجبور شدم به لیگ دسته یک بروم و برای تیم فوتبال پاس همدان بازی کنم. هیچ صداقتی در رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس ندیدم و اگر آنها  بخواهند شخصیت مرا تخریب کنند فایل صوتی از تهدیدهای صورت گرفته از سوی خبیری را در اختیار یکی از خبرگزاری ها می گذارم  تا دستشان رو شود. 

همامی درباره تهدیدهای صورت گرفته از سوی خبیری بیان کرد: خبیری یک ماه پیش از بازی پرسپولیس برابر الجزیره امارات طی تماسی از من خواست که باشگاه بروم تا وضعیت طلبم مشخص شود. من به خبیری گفتم که تخفیف به باشگاه نمی دهم چرا که در گذشته 300 میلیون بخشیدم اما او گفت در نوع پرداخت با باشگاه همکاری کنم تا پولم پرداخت شود.  جلسه ای  2 ساعته با گرشاسبی  15 روز پیش داشتم و او گفت باید با وزیر ورزش صحبت کند تا پولم را از وزارتخانه بگیرد و بعد از آن سرپرست باشگاه پرسپولیس به دبی رفت. بعد از این ماجرا روز پنج شنبه هفته پیش خبیری به من زنگ زد و گفت:"ماموران afc به باشگاه پرسپولیس آمدند و طی نامه ای باید بگویی رضایت دادی و جمعه به باشگاه بیا تا پولت را بگیری" من هم گفتم تا چک بانکی نگیرم رضایت نمی دهم و شنبه می توانم به باشگاه بیایم. 

خبیری طی پیامکی مر ا تهدید کرد 

او ادامه داد: روز شنبه 4 ساعت جلسه ای با گرشاسبی داشتم که در این جلسه متوجه شدم که قرار نیست قول های تاج عملی شود و من هم ترجیح دادم باشگاه را ترک کنم و به شهرم بازگردم. خبیری روز چهارشنبه یک پیامک  تهدید آمیز داد که کار غیر حرفه ای انجام دادی که مصاحبه کردی و واقعیت را به مردم می گوییم و من هم در جوابش گفتم که دستان را برای مردم رو می کنم. 

همامی بیان کرد: گرشاسبی بیان کرده که من یک بازی برای پرسپولیس انجام دادم و اظهاراتش فوتبالی نیست چرا که برانکو ترجیح داده که از من استفاده نکند و به مدت زمان بازی در قرارداد توجهی ندارند. من با مدیران بزرگی همانند ساکت، انصاری فرد، سعید آذری و شیعی کار کردم اما مشکلم را با این مدیران با تفاهم حل کردم و از لحاظ فوتبالی ضرری نکردم. 

دروازه بان سابق پرسپولیس بیان کرد: از اظهارات گرشاسبی تعجب می کنم که بیان کرد به ماموران afc می گوییم که همامی را پیدا نکردیم و یا با او توافق صورت نگرفت چرا که آنها هم می گویند طلب این دروازه بان هر چه قدر هست به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنید. 

او بیان کرد: تا این لحظه به خاطر تاج و گرشاسبی با باشگاه پرسپولیس راه آمدم اما کسانی در پرسپولیس هستند که فقط با تهدید قصد دارند که مشکلات را حل کنند. به هر حال من فقط از خدا می ترسم و آنها بدانند با تهدید به نتیجه نمی رسند . 

همامی درباره نتیجه شکایتش به afc بیان کرد: آخرین مرتبه afc جواب نامه ام را داد که بیان کرد که مطالبات مالی ات را از باشگاه پرسپولیس پیگیری می کنیم . البته اگرafc محرومیت برای پرسپولیس در نظر بگیرد به من اعلام نمی کند و برای باشگاه مهلتی برای پرداخت بدهی در نظر گرفته می شود و اگر در زمان مقرر پول پرداخت نشود در آن صورت حکم نهایی را صادر می شود که به طور حتم به ضرر پرسپولیس است.