2 ستاره ایرانی در فهرست بازیکنان گلزن مخفی جام جهانی

به تازگی فهرستی از 5 بازیکن ناشناخته که توانایی گلزنی بالایی در جام جهانی 2018 روسیه دارند منتشر شده است. در این لیست اسامی 2 بازیکن ایرانی به نام های علیرضا جهانبخش و سردار آزمون نیز وجود دارد.

به گفته این سایت آقای گل این فصل لیگ برتر هلند توانایی این را دارد تا در برابر بسیاری از تیم های بزرگ جهان گلزنی کرده و سبب موفقت تیم ملی ایران شود و همچنین با حرکات و بازی تکنیکی خود خطوط دفاعی سایر تیم ها را به هم ریخته و راهی برای گلزنی پیدا کند و به گفته بسیاری جهانبخش تبدل به سومین بازیکن گلزن و برتر تاریخ لیگ برتر کشور هلند تبدیل شده است.

این سایت در رابطه با جهابخش گفت: بسیاری از رقیبان و تیم هایی که با ایران بازی دارند در تلاشند تا هدف خود را بر روی جهانبخش قرار داده و راهی برای فرار و گلزنی این بازیکن در مقابلش قرار ندهند و به نوعی تمام قوای دفاعی خود را تنها بر روی جهانبخش متمرکز کنند، زیرا می دانند یکی از اصلی ترین بازیکنان تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش بوده و می تواند سبب افتخار این سرمربی شود.

در پایان این سایت به بررسی مسی ایران، سردار آزمون پرداخت که توانسته نتایج بسیاری خوبی را در بازی های ملی به ثبت رسانده و در بسیاری از باز ی ها گلزنی کند. آزمون توانسته در 31 بار حضور خود در ترکیب تیم ملی ایران 23 بار گلزنی کند و یکی از تهدید های آقای گل جهان ، علی دایی باشد. با این حال این بازیکن با جدایی از تیم روستوف و پیوستنش به تیم روبین کازان کمی در سراشیبی افت کیفیت بازی خود قرار گرفته است اما باز هم می تواند در جام جهانی 2018 روسیه خودنمایی کرده و گلزنی کند.

در این اسامی بازیکنانی همچون کریستین پاوون ، محمد صلاح، گونسالو گوئدس و امینه هریت و ترزگوئت بن مکیر نیز به چشم می خورد.