خبر خوش محمد انصاری به هواداران پرسپولیس

در حالی که شنیده می‌شد دو تیم داخلی و یک تیم خارجی پیشنهاداتی به محمد انصاری داده‌اند اما جدایی این مدافع خوش‌اخلاق از پرسپولیس منتفی شد.

خبردار شدیم محمد انصاری به تازگی با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده که یک فصل دیگر هم در این تیم توپ بزند. شنیدیم انصاری به مدیران پرسپولیس گفته است: «با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بسته است، بنابراین از پرسپولیس تکان نمی‌خورم!»

با مرتضی فنونی‌زاده که صحبت می‌کردیم، می‌گفت عاشق اخلاق محمد انصاری است؛ مدافعی فنی که نه تنها در زمین عملکرد خوبی دارد بلکه از اخلاق نیکو و حسنه‌‌ای هم برخوردار است.

مدافعی که حدود ۲ سال پیش هم پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از لیگ چین داشت اما اعلام کرد در صورتی می‌رود که باشگاه پرسپولیس اجازه بدهد.

وقتی باشگاه پرسپولیس اعلام نیاز کرد، انصاری بدون ادا و اطوار و مثل یک حرفه‌ای سرش را پایین انداخت و تمرین کرد.

قرارداد محمد انصاری با پرسپولیس به اتمام رسیده است در حالی که او پیش از این نیز گفته بود در صورتی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم بسته بماند، در تیمش می‌ماند.

حالا با توافق جدید به نظر می‌رسد محمد انصاری به عهد خود وفا کرده باشد؛ رفتاری که در فوتبالیست‌های امروزی نمونه و نادر است. امیدواریم پرسپولیس بیش از این حرف‌ها قدر محمد انصاری را بداند.