تیام نماند بازیکن بهتری را می آوریم

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو درباره تعیین تکلیف تیام برای حضور در استقلال اظهار کرد: تیام یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما در قرارداد او آمده است که اگر پیشنهادی داشت، می تواند رضایت نامه بگیرد. امروز قصد داریم تیام را حفظ کنیم، چون کارایی خوبی برای تیم داشته است. قطعا اگر تیام نخواهد بماند، مطمئنا یک بازیکن بهتر به استقلال می‌آوریم. البته تیام علاقه شدیدی به استقلال و هواداران دارد. او برخورد گرم هواداران استقلال را لمس کرده است. تمام مطالبات این بازیکن سنگالی پرداخت شده است. ما منتظر جواب تیام هستیم.

زمانی درباره قرارداد یک و نیم میلیاردی استقلال با تیام افزود: این رقم درست نیست. مدیران باشگاه در حال مذاکره با او هستند. سیاست باشگاه این است که تیام حفظ شود. استقلال در آسیا به این بازیکن و کسانی مانند او نیاز دارد. البته به هیچ وجه در رابطه با نگه داشتن بازیکن التماس نمی‌کنیم، چون نام استقلال بزرگ است و بازیکن باید افتخار کند که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند.

او درباره وجود مشکل در قرارداد‌های بازیکنان استقلال بیان کرد: این قرارداد را مدیرعامل باشگاه بسته است. تلاش می‌کنیم که در آینده قرارداد‌های این چنینی بسته نشود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی نورافکن از استقلال و پیوستنش به شارلوا اضافه کرد: امید نورافکن با استقلال قرارداد دارد و اگر بخواهد از استقلال جدا شود قطعا استقلال سهم خود را بر می‌دارد.

زمانی درباره چگونگی تامین بازیکن برای استقلال یادآور شد: تلاش می‌کنیم از امسال وضعیت آکادمی را با نظر سرمربی به سمتی ببریم که بازیکنان تیم بزرگسالان تامین شوند و از داشته‌های خودمان استفاده کنیم.

او درباره جریمه‌ای که از سوی AFC برای او در نظر گرفته شوه بود خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. من جریمه نشدم و هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. از حق باشگاه دفاع کردم و چیز خاصی نگفتم. این مساله مربوط به ۵ ماه پیش است و یکسری از دوستان از داخل کشور شیطنت‌هایی کردند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره نامه نمایندگان مجلس برای تغییر لیست کی‌روش ادامه داد: تعدادی از نمایندگان در قالب توصیه این کار را کردند و از سر دلسوزی چند امضا جمع کردند. مجلس آنقدر جایگاهش بالا است که به این مسائل ورود نکند. نامه‌ای هم به وزیر داده نشده است. من به عنوان یک کارشناس می‌گویم که در بازی تیم ملی با ترکیه کمبود حداقل سه بازیکن خط خورده را حس کردیم.

زمانی درباره جریانات آکادمی استقلال گفت: آکادمی استقلال زیر نظر هیئت امنا اداره می‌شود. گزارش تصمیمات باید در جلسه آینده ارائه شود و اگرمشکلی باشد بر طرف می‌شود.