کی‌روش در بدو ورود به روسیه به سایت فیفا چه گفت؟

سایت فیفا در این باره نوشت: کاروان تیم ملی ایران 9 روز قبل از شروع مسابقات جام جهانی 2018 وارد خاک روسیه شد و در واقع کاروان  به وقت محلی راس ساعت 20:26 به عنوان اولین تیم با حضور در فرودگاه ونوکوف مسکو، پایش را به روسیه گذاشت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در بدو ورود به مسکو مصاحبه ای را با سایت فیفا انجام داد و گفت: حضور در جام جهانی روسیه یک رویا بود که ما این رویا را به سختی به دست آوردیم و به همین دلیل است که اینجا احساس خوشحالی داریم و حس خوبی به ما دست داده است.

وی ادامه داد: حالا تیم ملی در جام جهانی است و حالا از تنه زدن با بزرگان و رقابت با تیم های بزرگ نیز لذت خواهیم برد که بخشی از اتفاقات این جام جهانی فوق‌العاده محسوب می شود.

کی روش گفت: ما تا آنجایی که برای مان امکان داشته باشد رویای‌مان را در روسیه پیش خواهیم برد و ما نهایت تلاش‌مان را می کنیم تا بهترین عملکردمان در جام جهانی را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: ما به تمامی تیم ها و هواداران شان خوش آمده گفته و به آنها سلام می کنیم. سلام و تبریک ویژه می کنم به روسیه که میزبان این جام جهانی است و البته ما برای همه تیم ها آرزوی یک جام جهانی خوب و فوق العاده را داریم.