کی روش به دنبال رفع تحریم بازیکنان تیم ملی

 سایت مجله «فور فور تو» به بحث تحریم کشور ایران و بازیکنان تیم ملی بعد از اقدام یکی از کمپانی های بزرگ البسه پرداخته است. هفته گذشته بود که این کمپانی اعلام کرد طبق تحریم های جدید علیه ایران، بازیکنان تیم ملی این کشور حق استفاده از وسایل و کفش های این شرکت را ندارند.

این مجله نوشت: ایران به عنوان اولین تیم حاضر در جام جهانی وارد روسیه شد تا خود را برای بازی با مراکش آماده کند اما در بحث البسه این تیم مشکلاتی ایجاد شده است. اعضای این تیم مطلع شده اند که حق استفاده از کفش های نایکی را ندارند. این تصمیم به خاطر تحریم های کاخ سفید علیه ایران اعمال شده است.

«فور فور تو» در ادامه نوشت: «کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران از این تصمیم خوشحال نیست. مربی سابق منچستریونایتد و سرمربی سابق رئال مادرید از فیفا درخواست کرده است که به این موضوع رسیدگی کند چرا که بازیکنانش چاره ای به جز استفاده از کفش های دیگر را ندارند.»

کی روش گفت: «بازیکنانم به لوازم تمرین خود عادت دارند. این درست نیست که یک هفته قبل از چنین مسابقات حساسی از آنها بخواهند که کفش هایشان را تغییر بدهند. ما از فیفا خواستیم که در این موضوع به کمک‌مان بیاید.»