ضربه‌ای که ابروی ایرانی‌ها را شکافت !

کریس رونالدو به عنوان یکی از مردان پرحاشیه بازی ایران و پرتغال قبل از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی توسط داور پاراگوئه ای در بطن ماجراهای حاشیه ای این دیدار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته بود چون شوت سهمگین او در حین گرم کردن به لنز دوربین یکی از عکاسان ایرانی حاضر در پشت دروازه برخورد کرد و منجر به آسیب دیدگی این عکاس شد.

مجتبی صالح عکاس ایرانی صدمه دیده از این اتفاق در تشریح ماجرا گفت:« در حین گرم کردن بازیکن پرتغال، شوت محکم رونالدو از بد روزگار به لنز دوربین من خورد که ضربه قدری سنگین بود باعث شد تا پیشانی و بینی من متورم و دچار خونریزی شود که پزشکان حاضر بلافاصله به مداوای این آسیب دیدگی پرداختند».

او ادامه داد:« خود رونالدو اصلا متوجه این اتفاق نشد و با وجود این که شاهد شلوغی پشت دروازه به خاطر هجوم عکاسان شد ترجیح داد واکنشی نشان ندهد. اما در مجموع این اتفاق عمدی نبود و تنها سهوی بود به همین خاطر ایرادی به این بازیکن وارد نیست».

کریس رونالدو بعد از رقم زدن اولین حاشیه قبل از بازی در طول 90 دقیقه بازی با ایران هم یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان زمین لقب گرفت تا شب تلخی برای او با وجود صعود قهرمان اروپا به دور دوم جام جهانی رقم بخورد. از دست دادن ضربه پنالتی مقابل بیرانوند، اخراج نشدن به خاطر ضربه آرنج به صورت پورعلی گنجی، ناکامی دوباره در مسیر انتقام گرفتن از کارلوس کی روش از همه مهم تر عقب ماندن از قافله مدعیان آقای گلی در جام جهانی توام شد با صحنه ترسناکی که او قبل از بازی برای عکاس ایرانی در ورزشگاه رقم زد.