عضو هیات مدیره استقلال: یک نفر در باشگاه علیه من شیطنت می‌کند

امیرحسین فتحی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات تیم چند روزی است که آغاز شده و کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا با تمرینات منظم و جدی که انجام می‌دهند، رفته‌رفته خود را آماده شروع لیگ هجدهم کنند.

وی در خصوص بودجه کم باشگاه و مبلغ 3 میلیارد تومان برای پرداخت پول بازیکنان، کادر فنی و برگزاری اردوی آماده سازی گفت: من از این موضوع بی‌خبر هستم و در این خصوص باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید. مسائلی مانند بدهی‌ها، مطالبات و مبالغ قرارداد جزو کارهایی است که مدیرعامل باشگاه در این مورد پیگیری می‌کند و در شأن هیأت مدیره نیست که در این خصوص ورود کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: دیروز به باشگاه رفتم و با افتخاری صحبت کردم. از موضوعات قرارداد بازیکنان بی‌اطلاع هستم و قرار است این موارد را خود افتخاری پیگیری کرده و اعضای هیأت مدیره در موقع لزوم به وی کمک کنند.

فتحی تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا استقلال بتواند فصل موفقی را شروع کند، با قدرت به کارش ادامه داده و به قهرمانی در لیگ برسد، اما در برخی مسائل ورود نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اعضای هیأت مدیره نباید در این مسائل ورود کنند؟ گفت: شأن هیأت مدیره این نیست که در این مسائل دخالت کند؛ خود من هم که قبلاً مدیرعامل بودم، اجازه نمی‌دادم هیأت مدیره در این مسائل دخالت کند، لذا ما هر کاری که از دستمان بربیاید برای باشگاه انجام می‌دهیم اما سعی می‌کنیم تداخل کاری نداشته باشیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های یکی از اعضای باشگاه که گفته بود «شما استقلالی نیستید»، افزود: متأسفانه یک نفر در باشگاه شیطنت می‌کند و مرا استقلالی نمی‌داند، اما آنها که من را می‌شناسند، می‌دانند که من یک استقلالی متعصب هستم و زمان من بود که فرهاد مجیدی، ستار همدانی و علی لطیفی به استقلال آمدند. با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم، باید بگویم که من پرسپولیسی نبوده و نخواهم بود و به استقلال تعصب خاصی دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش به استقلال و پرسپولیس کمک خواهد کرد یا خیر؟ گفت: از روزی که وزیر ورزش به وزارت آمد، تمام تلاشش این بود که فوتبال ما پیشرفت کند؛ او نگاه ویژه‌ای به سرخابی‌ها دارد و تلاش می‌کند تا این دو تیم مشکلاتشان برطرف شود.

فتحی در پاسخ به این سؤال که هواداران نگران وضعیت تیام و جباروف هستند، آیا وزارت ورزش کمک مالی به استقلال و پرسپولیس خواهد کرد تا این دو تیم بتوانند نفرات مورد نظرشان را جذب کنند؟ خاطرنشان کرد: به طور حتم وزارت ورزش تمام تلاشش را خواهد کرد تا این دو تیم پایتخت بتوانند نفرات مورد نظر خود را جذب کنند.