خداداد عزیزی: تن زاده را نمی‌شناسم

خداداد عزیزی با بیان اینکه فردی به نام «جوادتن زاده» را نمی‌شناسد، گفت: من با دیدن سند مالکیتی محمد نوین با وی قرارداد بسته و قراردادم در هیئت فوتبال استان گیلان نیز ثبت شده است.

خداداد عزیزی با اشاره به حواشی چند روز اخیر اطراف باشگاه سپیدرود رشت، اظهارکرد: من بعد از دیدن برگه سند مالکیت باشگاه به نام «محمد نوین» با وی قرارداد بسته و در هیئت فوتبال گیلان نیز قراردادم را ثبت کردم.

وی با بیان اینکه اگر هیئت فوتبال استان گیلان و فدراسیون فوتبال محمد نوین را مالک باشگاه سپیدرود نمی‌دانست چرا قرارداد من را به ثبت رساند، افزود: من شخصی به نام «جواد تن زاده» که مدعی مالکیت باشگاه سپیدرود است را نمی‌شناسم.

تن زاده تنها در حوزه مالکیتی خود اظهارنظر کند

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه برخی با استفاده از اسامی افرادی همانند من به دنبال کسب شهرت برای خود هستند، گفت: تن زاده برای مطرح شدن و کسب شهرت به جای استفاده از اسم من از راه‌های دیگر وارد شود.

وی با بیان اینکه این شخص باید تنها در حوزه مالکیتی اظهارنظر کند، خاطرنشان کرد: اینکه خداداد با چه کسی و چه باشگاهی قرارداد امضا کرده و باید در دسته سه حضور یابد یا نه به این فرد ارتباطی ندارد.

عزیزی در ادامه پاسخ دادن به اظهار عقیده چنین افرادی را تنها سبب بزرگ شدن آن‌ها عنوان و تصریح کرد: به تن زاده پیشنهاد می‌دهد برای کسب شهرت از راه‌های دیگر وارد شده و به هیچ عنوان درباره من صحبت نکند، زیرا تا حد امکان صبور بوده و جواب این افراد را نمیدهم، ولی اگر این اظهارنظر‌ها ادامه یابد مجبور به دفاع از خود هستیم.

ضعف سپیدرود در پست دفاع چپ و هافبک

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در زمینه شروع تمرینات تیم طی چند روز گذشته، گفت: یکی از تواقفات ما با مالک باشگاه این بود که در ابتدا باید قرارداد ثبت و سپس تمرینات تیم آغاز شود.

سرمربی سپیدرود رشت به جذب بازیکنان جدید نیز اشاره کرد و افزود: به دنبال جذب یک دروازبان خوب برای این تیم هستیم و در این رابطه با چند نفر نیز صحبت کرده ایم و دو دروازبان خارجی که دارای بازی‌های ملی هستند نیز مدنظر است.

وی با بیان اینکه بعداز آنالیز فیلم بازی‌های سپیدرود، این تیم در دو پست دفاع چپ و هافبک نیز با مشکل روبه رو بوده که باید بازیکنانی نیز در این دو پست جذب کنیم، ادامه داد: فعلا از بازیکنان مدنظر اسمی برده نمی‌شود.

عزیزی در ادامه با تأکید براینکه در هر پستی که احساس کنیم سپیدرود با مشکل روبه رو است بازیکن جذب می‌کنیم، اظهارکرد: پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا با قدرت بیشتر برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حواشی اطراف تیم و تنش مالکیتی که در حال حاضر در این تیم وجود دارد شرایط را سخت کرده و بازیکنی با وجود این شرایط برای حضور در این تیم رغبت نمی‌کند.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین به برگزاری یک اردوی آمادگی در تهران نیز اشاره کرد و یادآورشد: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری این اردوی تدارکاتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: متاسفانه وجود این شرایط سبب سردرگمی تیم شده و تکلیف مشخص نیست هرچند بروز چنین شرایطی در فوتبال ایران سابقه دار است.