بازیکنان مدنظر برانکو را بدون هیاهو جذب کردیم

حسین خبیری مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم  اظهار کرد: جذب سروش رفیعی یکی از انتقال های موفق پرسپولیس در نقل و انتقالات بود چرا که رفیعی به عنوان یک بازیکن خوب پیشنهادهای مالی خوبی از تیم های دیگر داشت اما طبق قولی که داده بود به تیم ما پیوست. چندین جلسه با رفیعی داشتیم و در نهایت با این بازیکن قرارداد بستیم. یکی از نکات مثبت نقل و انتقالات پرسپولیس این بود که بدون هیاهو یارگیری کردیم.

همه برای ماندن امیری تلاش زیادی می کنند  

او درباره وضعیت وحید امیری تصریح کرد: من روز گذشته از طریق پیامک با امیری صحبت کردم و قرار شد که او اوایل هفته آینده به باشگاه بیاید تا با گرشاسبی درباره وضعیت تمدید قراردادش صحبت کند. من به امیری گفتم که هواداران، مدیریت و هیئت مدیره خواهان ماندن او در پرسپولیس هستند و همه تلاش خود را برای حفظ او می کنند. امیری بازیکن محجوب و با اخلاقی است و امیدوارم با این بازیکن هم بدون سر وصدا به توافق برسیم و او در پرسپولیس بماند تا از وجودش بهره مند شویم. برانکو به امیری و بیرانوند بعد از جام جهانی روسیه به مدت 2 هفته استراحت داد و این 2 بازیکن هم به شهرستان رفتند تا در کنار خانواده های خود تعطیلات را سپری کنند. 

بازیکنان مدنظر برانکو را بدون هیاهو جذب کردیم 

خبیری درباره جذب مهدی ترابی بیان کرد: مهدی ترابی در سنن جوانی است و همه باشگاه ها به دنبالش هستند و او آینده درخشانی دارد. رضایت باشگاه ساپیا، بحث خدمت سریازی  و تحصیل ترابی مسائلی بودند که گرشاسبی به خوبی این موضوعات را مدیریت کرد و این بازیکن را به صورت حرفه ای و قانونی جذب کردیم و قرارداد 3 ساله با او بستیم. به هر حال همه دوست دارند که قرارداد بلندمدت با پرسپولیس داشته باشند و دیگر قرارداد کوتاه مدت نداریم. همچنین بعد از ترابی برای به خدمت گرفتن سروش رفیعی اقدامات خود را آغاز کردیم و در نهایت بازیکنان مدنظر برانکو را بدون هیاهو جذب کردیم. ما هواداران را به صبر دعوت کردیم و با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته است اما چند بازیکن خوب جذب و قراردادهای بازیکنان خود را هم تمدید کردیم.

خبیری تصریح کرد: در مورد کمال کامیابی نیا کم کم داشت حاشیه ایجاد می شد اما این بازیکن به باشگاه آمد و قراردادش را تمدید کرد.محمد انصاری هم پیشنهاد خوبی داشت اما این بازیکن در پرسپولیس ماند. به هر حال بازیکنان با جان و دل به باشگاه آمدند و قراردادشان را تمدید کردند و مبلغ قراردادشان هم معقول است و آنها قصد دارند با عشق برای پرسپولیس بازی کنند و امسال هم می توانیم هت تریک قهرمانی کنیم. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه لیست پرسپولیس تکمیل شده است، بیان کرد: برانکو سیاست خوبی دارد و او معتقد است که باید اسکلت و شاکله تیم حفظ شود و فوتبال حرفه ای هم بر این موضوع تاکید دارد. به هر حال  نیم فصل اول  لیگ هجدهم را با همین بازیکنان حاضر در اردوی کرواسی به اضافه بیرانوند و امیری آغاز می کنیم. 

تیم پرسپولیس تا 2، 3 سال آینده نیاز به جذب بازیکن ندارد 

خبیری درباره اینکه در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی همانند رفیعی و  ترابی به تیم اضافه می شوند، گفت: بله تیم ما پشتوانه خوبی دارد و تا 2، 3 سال آینده نیاز به جذب بازیکن نداریم چرا که همه بازیکنان قراردادهای 2، 3 ساله با تیم بستند و اگر بازیکنی هم جدا شود خللی به تیم وارد نمی شود. 

نیازی به جذب بازیکن در خط دفاع نداریم 

او درباره اینکه پرسپولیس بازیکنی در پست دفاع وسط در نقل و انتقالات نگرفته است، گفت: فلسفه نقل و انتقالات این است که مربی نیازهای خود را اعلام کند تا باشگاه اقدامات لازم را برای جذب بازیکنان مدنظر انجام بدهد. ما 3، 4 جلسه قبل از پایان لیگ هفدهم با برانکو داشتیم و او تاکید کرد که زیاد به ترکیب تیم دست نزنیم و با توجه به اینکه برخی از بازیکنان همانند ماهینی و انصاری می توانند در چند پست بازی کنند بنابراین می توانیم از خلاقیت این بازیکنان در چند پست استفاده کنیم. به هر حال خط دفاع خوبی داریم و نیازی به جذب بازیکن در این پست نداریم. امیدواریم تیم پرسپولیس با حمایت هواداران سومین قهرمانی را بدست آورد و این موضوع دور از دسترس نیست. 

خبیری اظهار کرد: امسال خیلی از بازیکنان برای سرخپوش شدن ابراز تمایل کردند اما برانکو اعتقاد داشت که در ترکیب تیم نباید زیاد تغییر و تحولات ایجاد کرد. به هر حال پرسپولیس تیم پرافتخاری است و هر کسی آرزویش پوشیدن پیراهن این تیم است اما این روزها عشق به تیم کمرنگ شده است. البته  برخی از بازیکنان حسن نیت خود را نشان دادند و افتخار می کنیم که در خدمت آنها هستیم. در ابتدا هواداران نگران بودند و ابراز ناامیدی می کردند اما آنها را به صبر و تحمل دعوت کردیم و با جذب چند بازیکن دل هواداران را شاد کردیم. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بشار رسن بیان کرد: گرشاسبی قبل از اینکه نقل و انتقالات باشگاه به اوج خود برسد با رسن صحبت کرد و او برای تمدید قراردادش ابراز تمایل کرده است.