می خواهم بهترین دروازه بان جام ملت های آسیا شوم

علیرضا بیرانوند پس از کسب عنوان برترین دروازه بان هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوشحالم برای سومین فصل متوالی به این عنوان می رسم. البته باید دستکش را در دو فصل دیگر را هم می گرفتم اما آنها به من توپ و کفش طلا دادند. حالا امسال بالاخره دستکش طلا را هم گرفتم.

دروازه تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: حق خودم می دانم که این مقام را بگیرم البته نباید از زحماتی که سایر دوستانم و بقیه تیم ها کشیدند هم یاد نکرد.

وی در خصوص ادامه حاشیه ها درباره انتقالش به تیم های باشگاهی اروپا اظهار داشت: با اینکه همه می دانند با پرسپولیس قرارداد بستم و با این تیم بودم اما باز هم به باشگاه پیشنهاد می فرستند ولی من حرفم را زده ام و قطعا تا نیم فصل در تیم محبوبم در پرسپولیس می مانم.

اگر هم قرار باشد در نیم فصل پولی را بابت رضایت نامه به پرسپولیس بدهم حق این باشگاه است. پرسپولیس برای من خیلی زحمت کشیده و امیدوارم این پول به دردش بخورد.

وی درباره حاشیه پیش آمده در خصوص درخواست یکی از مدیران سابق پرسپولیس با بیرانوند مبنی بر خروج از این تیم اظهار داشت: برای آخرین بار این صحبت ها را می کنم که با وجود جام جهانی قرارداد بلند مدت با پرسپولیس بستم و همه چیز روشن است که چه عشقی به پرسپولیس دارم.

بیرانوند در خصوص رقابت با  رشید مظاهری و حسین حسینی تصریح کرد: هر دو دروازه بان عملکرد خیلی خوبی داشتند و رقابت سختی بین ما بود. مخصوص رشید که در ذوب آهن بسیار خوب عمل کرد و در تیم ملی نیز تلاش زیادی داشت. برای هر دو نفر آرزوی موفقیت زیادی می کنم.

دروازه بان تیم ملی در مورد رویاهای خود در آینده فوتبالی اش نیز گفت: می خواهم بهترین دروازه بان جام ملت های آسیا شوم. می دانم به این مهم می رسم فقط موضوع اینجاست که باید تمرین زیاد کنم.

بیرانوند درباره  کار با کارلوس کی روش در تیم ملی افزود: او یکی از بهترین مربیان دنیا است. با آنالیزهای او بود که توانستیم نمایش های مقتدرانه ای داشته باشیم.

وی درباره انتقاد از عملکرد دفاعی تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: بعد از پایان رقابت های جام جهانی خیلی ها به من می گویند سبک گلری ام تغییر کرده است این به خاطر این موضوع است که کادر فنی به اکثر بازیکنان بازی داد. امیدوارم با کی روش موفقیت هایمان ادامه داشته باشد.

وی افزود: آقایان انتظار نداشته باشند مقابل پرتغال و اسپانیا فقط حمله کنیم.