عزیزی: داور با کعبی لج کرده بود!

خداداد عزیزی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته اول از هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: دیروز هم گفته بودم که کار بسیار سختی داریم. ما سه هفته است که کار خود را آغاز کرده‌ایم و از دقیقه ۶۵ کم آوردیم. شرایط سایپا خیلی بهتر از ما بود. سایپا تیم و ساختار خوبی در اختیار دارد و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند. به دایی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشند.

سرمربی سپیدرود درباره قضاوت رحیمی‌مقدم داور این مسابقه، گفت: قول داده‌ام که درباره داوری حرف نزنم، اما فکر می‌کنم داور با حسین کعبی لج کرده بود. او ابتدا خطای او را نگرفت بعد توپ به پای حریف خورد و سپس خطا را اعلام کرد. من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم هرچند الان اعتراض به داوری مد شده است.

عزیزی با اشاره به بدنسازی بد این تیم تصریح کرد: فکر می‌کنم تیم ما در ۲، ۳ هفته آینده بهتر خواهد شد. سایپا ۲ ماه تمرین کرده بود و ما تنها از ۳ هفته پیش تمرینات خود را آغاز کردیم. فکر می‌کنم با گذشت ۲ بازی و رسیدن به ۵ تا ۶ هفته تمرین شرایط بهترین پیدا کنیم. همانطور که دیدید تیم ما تا دقیقه ۶۰ خوب بازی کرد، اما پس از آن کارش سخت شد. این به دلیل نبود بدنسازی مناسب است که بازیکنان از لحاظ بدنی کم می‌آورند. وقتی بازیکنان از نظر بدنی دچار مشکل می‌شوند به مغزشان فشار می‌آید. سایپا تیم خوبی است و در فصل گذشته موفق به کسب سهمیه آسیایی شد. کار ما در این بازی سخت بود و ما هم این را قبول داشتیم.

وی در مورد پرتاب صندلی توسط تماشاگران سپیدرود خاطرنشان کرد: این‌ها هواداران سپیدرود هستند و از ما توقع دارند. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا بتوانیم انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم. طبیعی است که آن‌ها ناراحت باشند. دایی چند سال است که مربیگری می‌کند و نتایج خوبی گرفته است، امیدوارم شرایط ما هم بهتر شود. تماشاگر خیلی درک نمی‌کند که ما تنها ۳ هفته کار خود را آغاز کرده‌ایم و نتوانستیم بدنسازی مناسبی داشته باشیم. با مشکل مدیریتی مواجه بودیم و بازیکنان تیم استرس داشتند. برخی از آن‌ها روز گذشته پول گرفته‌اند، اما این دلیلی بر خوب بازی نکردن آن‌ها نیست، تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

سرمربی سپیدرود در مورد جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: ما به دنبال بازیکن هستیم، اما بازیکنی نیست که بخواهیم آن را جذب کنیم. تیم‌های بزرگ بازیکنان خوب را به خدمت گرفته‌اند. از تیم آقای نظرمحمدی بازیکنانی هستند که با ما تمرین می‌کنند که اگر خوب باشند و بتوانند به ما کمک کنند آن‌ها را به تیم اضافه خواهیم کرد. کوروش ملکی را هم همینگونه به خدمت گرفتیم. ما مدافع و مهاجم شش‌دانگ نداریم، اما الان بازیکن خوبی نیست که آن را بگیریم، اگر شما می‌شناسید معرفی کنید!

عزیزی گفت: سخت است که بخواهیم بازیکنان خارجی با رقم‌های بالا به خدمت بگیریم، سقف قرارداد تیم سپیدرود ۵۰۰ میلیون تومان است و ما با این رقم‌ها تیم خود را بستیم. امیدوارم مدیران باشگاه سپیدرود بیشتر پول دهند تا بتوانیم بازیکن بگیریم.