صحبت های وزیر ورزش در بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی

مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز در هتل المپیک تهران با حضور ورزشکاران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر در پایان این مراسم اظهار داشت: ما بنا به روال گذشته بررسی کردیم و دیدیم که پیش از اعزام کاروان به بازی‌های آسیایی مراسمی برگزار می‌شود و ما نیز مراسم بدرقه را امروز برگزار کریم، زیرا تعدادی از مسابقات و رشته‌ها زودتر آغاز خواهد شد و برخی از رشته‌ها هم به اردو‌ می‌روند و بعد از آن به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.مسابقات رشته‌هایی مثل فوتبال و هندبال نیز زودتر از 27 مرداد ماه برگزار می‌شوند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم مراسم بدرقه را امروز برگزار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما از حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی که همیشه کنار ورزشکاران بوده حامی ورزشکاران بوده و خود نیز ورزشکار بوده درخواست کردیم در این مراسم حضور داشته باشد. مراسم امروز با حضور او معنویت خاصی داشت. در این مراسم ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی حضور داشتند ان‌شاءالله که با آمادگی کامل راهی اندونزی شوند و نتایج خوبی را کسب کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما با آمادگی که از تیم‌های مختلف دیدیم امیدواریم مثل جام‌جهانی فوتبال و کشتی در رده‌های مختلف، شطرنج ، والیبال که امسال نتایج خوبی را گرفتند و فوتسال بانوان بتوانیم در بازی‌های آسیایی اندونزی نیز حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم و از اعتبار و آبروی کشورمان در جاکارتا دفاع کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در اکثر رشته‌ها شاهدیم که دوستان تلاش خوبی انجام دادند، تدارکات خوبی توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام شده فکر می‌کنم بچه‌ها بتوانند در جاکارتا نتایج خوبی بگیرند. ما یک ماه بعد نیز بازی‌های پاراآسیایی را در جاکارتا داریم فکر می‌کنم،نتایج بازی‌های آسیایی مثل فوتبال رقم بخورد و یک ملت را خوشحال کند.