اینها خداداد سرشان می شود؟

«خداداد عزیزی چهره ویژه هفته دوم لیگ برتر بود. سرمربی سپیدرود وقتی در اواخر نیمه اول تیمش مقابل سپاهان گل چهارم را دریافت کرد، از کوره در رفت و به داور حمله کرد. داد و فریادهای خداداد باعث شد تا هواداران سپیدرود نارضایتی‌شان را نشان دهند و ابتدا شعار «حیا کن، رها کن!» برای خداداد سر بدهند و بعد به فحاشی بپردازند. اتفاقاتی که صحنه‌های عجیب‌ و غریبی را در ورزشگاه عضدی رشت به تصویر کشید. خداداد حالا که کمی آرام‌تر شده حرف‌های جالبی را بر زبان می‌آورد.

همه جا حرف از شما است. حسابی شهر را به‌ هم ریختید!

همه ما را یک مربی جنجالی می‌دانند. عیبی هم ندارد. دیگر عادت کرده‌ام اما کاش متوجه بودید که در آن لحظه چه فشاری روی من بود.

قبول ولی به‌ هر حال شما حق توهین به هواداران سپیدرود را نداشتید.

من توهین کردم؟ شما یک بازی دیگر را احتمالا دیده‌اید! تمام حرف من به داور بود که گل چهارم را درست تشخیص داد. آن گل قطعا آفساید بود و کار تیم‌مان را تمام کرد. من بعد از گل سوم تعویض کردم و امید داشتیم که برگردیم اما همه چیز عوض شد. در همین گیرودار بود که هواداران سپیدرود علیه من فحاشی کردند و شعارهایی دادند که عجیب بود. باز هم ایرادی ندارد، فحش خواهر و مادر در فوتبال ما مثل نقل و نبات است؛ من دیگر عادت کرده‌ام.

با این حال شاید شما به‌ عنوان یک الگو در فوتبال ایران می‌توانستید خودتان را کنترل کنید.

ول کن آقا جان! الگو کجا بود وقتی هفته دوم لیگ سرمربی تیمی که کلا یک ماه نیست تشکیل شده را با بدترین الفاظ خطاب می‌کنند، اینها الگو سرشان می‌شود؟ اصلا می‌دانند خداداد عزیزی کیست؟ اینها آمده‌اند فحش‌شان را بدهند و بروند.

انگار خیلی دلخور هستید؟

نه؛ من کارم را انجام می‌دهم و از این فحش‌ها هم زیاد شنیده‌ام و به قول معروف گوشم پر است. فقط آنهایی که بی‌انصافی کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

رئیس هیأت فوتبال گیلان گفته برخی هواداران خط گرفته بودند تا علیه شما شعار بدهند. موافق این موضوع هستید؟

من نمی‌دانم داستان چیست اما خدا نکند کسی خط گرفته باشد تا به من و خانواده‌ام فحاشی کند. اگر بفهمم این طور بوده، طور دیگری رفتار می‌کنم.

با این شرایط فکر نمی‌کنید ماندن شما در سپیدرود به صلاح نباشد؟

صلاح من را قطعا آنهایی که برای فحش‌ دادن و توهین‌ کردن به ورزشگاه می‌آیند، تعیین نمی‌کنند. من صلاح خودم را بهتر از هر کسی می‌دانم. الان هم با قدرت اعلام می‌کنم که استعفا نمی‌کنم. به تیمم اعتقاد دارم و برای موفقیت آن تلاش خواهم کرد. هر زمانی که بدانم دیگر حضورم مفید نیست از سپیدرود می‌روم.

بعد از بازی خیلی از پیشکسوتان و مربیان از جمله امیر قلعه‌نویی به حمایت از شما پرداختند.

از آنها تشکر می‌کنم. امیرخان در طول بازی نیز خیلی ناراحت بود. او به من گفت خدا نگذرد از کسی که این فضا را به وجود می‌آورد. این مسائل واقعا دردناک است اما همان‌طور که گفتم همین است و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.