شب تلخ کاوه و قلی‌زاده در استادوپایس

نزدیک به 25 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه استادوپایس شاهد دومین شکست تیم محبوب شان در سومین هفته از ژوپیرلیگ بلژیک بودند. شبی تلخ برای ستاره های ایرانی شارلروا که درخشش آنها باز هم برای فرار از ناکامی گورخرها کافی نبود تا فلیس ماتزو در بدترین شرایط ممکن شاهد ایستادن این تیم در رده هشتم جدول رده بندی باشد.

گل کاوه رضایی در نیمه نخست مقابل اندرلخت که سومین گل مهاجم ایرانی در فصل جدید بود باعث شد تا طرفداران گورخرها امیدوار به ثبت دومین برد فصل شوند اما دو اشتباه مرگبار از مدافعان و دروازه بان شارلروا زحمات ستاره های ایرانی حاضر در ترکیب این تیم را بر باد داد تا جایی که سایت های بلژیکی امروز در تحلیل های خود از نمایش شارلروا برابر پرافتخارترین باشگاه بلژیک ابراز رضایت داشتند.

سایت 7sur7 بلژیک در تحلیل های خود از بازی حساس شب گذشته در ابتدا به نمایش فوق العاده علی قلی زاده پرداخت و نوشت:« ستاره جدید گورخرها با پای چپ طلایی خود باز هم خوش درخشید تا جایی که مدافع چپ اندرلخت بارها در تقابل های مستقیم با این بازیکن ایرانی ناکام ماند و یک بار هم شوت دیدنی قلی زاده دروازه بان حریف را به زحمت انداخت تا در ادامه بازی های خوب فصل قلی زاده نوید ستاره ای نوظهور برای طرفداران باشد».

این سایت در ادامه با انتشار تصویری از دو ستاره خط حمله شارلروا در حال افسوس خوردن از شکست عجیب خانگی به گلزنی های کاوه رضایی پرداخت و مدعی شد حتی در روزهایی که گورخرها از فرم مطلوب دور هستند بهترین گلزن فصل قبل شارلروا باز هم در قامت مدعی اصلی آقای گلی ظاهر شد و با سه گل زده در سه بازی ابتدایی جایگاه مطمئنی برخلاف شارلروا در بین برترین گلزنان دارد.