بازیکنان خارجی جذب شده به درد استقلال نمی‌خورند!

حسن روشن درباره حرکت بی اخلاقی 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از شادی گل در بازی مقابل تیم ذوب آهن گفت: به نظرم یک باشگاه فقط نباید به فکر برد در زمین مسابقه باشد بلکه یک تیم و ارکان آن باید یک کمیته اخلاق داشته باشد و گاهی جلساتی را برگزار کند چرا که استقلال تیمی است که بازیکنان جوان زیادی در آن حضور دارند و باید با برگزاری این نشست ها جوانان را آگاه کنند و کارهایی که نباید انجام دهند را گوشزد کنند، درست همانند تیم های خارجی که با این جلسات رفتار بازیکنان با تماشاچیان ، هنگام گلزنی و برد و باخت را به بازیکنان یاد می دهند.

وقتی در باشگاه کمیته اخلاق نداریم هر کسی هر کاری می کند

او افزود: وقتی ما در ایران در باشگاه هایمان کمیته ای به نام کمیته اخلاق نداریم  هر کسی هر کاری که می خواهد انجام می دهد و در نهایت هم کار به انجام حرکات غیر اخلاقی و محرومیت می کشد.

چطور نمی گویند پول ها را کجا خرج می کنند

او در مورد وضعیت بدهی های استقلال و اینکه افتخاری اعلام کرده بود بیشتر بدهی های باشگاه را پرداخت کرده بود بیان کرد: شفاف سازی در برخی باشگاه های ما انجام نمی شود و همین موضوع باعث می شود که ما متوجه نشویم مدیران قبلی چه عملکردی داشته اند. زمانی که افتخاری به راس باشگاه استقلال آمد مدیران قبلی اعلام کردند حدود 40 تا 90 میلیارد تومان بدهکار هستیم پس چطور هر مدیر جدیدی می آید بدهی ها زیاد تر می شود؟ در حال حاضر هم وقتی می گویند 150 ، 160 میلیارد تومان است، بهتر است قبل از رسیدگی سازمان های دیگر به این وضعیت خود وزارت ورزش و جوانان پیگیر بدهی ها شود. سال گذشته طی جلسه ای که با داورزنی داشتم وی اعلام کرد که 31 میلیارد استقلال و 51 میلیارد نیز پرسپولیس دریافتی داشته است، اما نکته مهم این است که با دریافت این پول ها به هیچ عنوان اعلام نمی کنند که این رقم ها را در کجا خرج کردند. اگر مدیر عامل بخواهد وضعیت بدهی ها را اعلام می کند وضع همین می شود که می بینید و در آن صورت هم هر کدام فقط 50 میلیارد تومان برای باشگاه بدهی به بار می آورند.

بازیکنان خارجی جذب شده به درد استقلال نمی خورند

روشن درباره وضعیت حضور بازیکنان خارجی تیم و حضور فتحی در راس باشگاه استقلال گفت: استقلال با در اختیار داشتن جوانان تیم بسیار خوبی شده است اما 2 مشکل وجود دارد و آن هم این است که بازیکنان خارجی که جذب تیم شده اند به درد استقلال نمی خورند و اگر هم کارایی برای تیم دارند باید از ابتدای بازی به میدان بروند نه اینکه 10 دقیقه آخر بازی. مشکل دوم حضور جوانان است که قرارداد همه آنها یک ساله است. اکثر قرارداد جوانان استقلال یک ساله است و به نظرم برای آینده تیم باید قراردادهای بلند مدت با بازیکنان جوان منعقد شود. به نظر من تیم فوتبال استقلال بدون حضور خارجی ها هم تیم فوق العاده ای است.

نمی توانیم برخوردی با تماشاگران داشته باشیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جو نامناسب سکو های ورزشگاه ها گفت:این مشکل همیشه بوده است و با توجه به اینکه ما ورزشگاه اختصاصی نداریم به همین دلیل این اتفاقات رقم می خورد. تماشاگر هم هر کاری انجام دهد نمی توانیم برخوردی با او داشته باشیم چون ورزشگاه نداریم.

وجود حاجیلو روی نیمکت بهتر از حضور غریبه ها در استقلال است

روشن درباره اینکه مطرح شده حاجیلو روی نیمکت استقلال به زبان انگلیسی تسلط زیادی ندارد افزود: به نظر من حاجیلو کلاس زبان برود می تواند خوب صحبت کند. وجود حاجیلو روی نیمکت بهتر از این است که یک غریبه در استقلال حضور داشته باشد.

جوانان استقلال باید کنترل شوند 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی بازیکنان با حضور در استقلال خود را گم می کنند و نمونه آن هم به قائدی بر می گردد توضیح داد: همان طور که گفتم باشگاه ها باید کمیته اخلاق داشته باشند و طی جلساتی برخی مسائل را روشن کند و ظرفیت جوانان را تعیین کنند و به آنها توصیه های لازم را بدهند و به نوعی کنترل کنند.

پیشنهادی برای حضورم در استقلال نشده است

او درباره اینکه بحث حضوش در استقلال به کجا رسید بیان کرد: خدار ا شکر به هیچ جا. پیشنهادی برای حضورم در استقلال نشده و من هم نمی خواهم به استقلال بروم و به امید خدا موفق باشند.

هر کجا لازم باشد انجام وظیفه می کنم

روشن درباره اینکه اگر کادر مدیریت جدید برای حضور در باشگاه به وی پیشنهاد همکاری بدهد خواهد پذیرفت یا خیر گفت: اگر در پیشنهادی که به من می دهند بتوانم انجام وظیفه کنم به طور حتم به استقلال می روم.