روشن: وریا نشان داد که کی‌روش اشتباه کرده است

حسن روشن درباره بازی شب گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از شاگردان شفر شاهد بودیم،البته همیشه بازی‌های استقلال و ذوب‌آهن بسیار تماشایی بوده و این دو تیم پر سابقه همیشه مقابل هم فوتبال پر هیجان و زیبایی را ارائه کردند. استقلال در زمین حریف عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و دست پر اصفهان را ترک کرد.
وی در مورد عملکرد وریا‌ غفوری در این دیدار هم گفت: این بازیکن بسیار آماده و جنگنده است و نشان داد که تصمیم کی‌روش در عدم دعوت از او به تیم ملی اشتباه بوده است. غفوری بازیکن مثمرثمری برای استقلال است و با آنکه در پست تخصصی خود بازی نمی‌کند اما بسیار عالی کار می‌کند و از او می‌توان در هر جای زمین استفاده کرد. باید دید این بازیکن در کدام پست بیشتر به کار می‌‌آید تا مورد استفاده قرار گیرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص خرید‌های خارجی جدید این باشگاه تصریح کرد: نمی دانم با آمدن نیومایر و بازیکن عراقی چه خواهد شد، باید صبر کرد و عملکرد آن‌ها را در استقلال دید. در این بین از نبود تیام و جباروف باید نهایت استفاده را کرد و به جوانان بیشتر بهاء داد تا استقلال خود بازیکن پرورش دهد و صادر کننده بازیکن شود.
روشن در خصوص عدم گلزنی مهاجمان استقلال در 2 بازی که از لیگ‌برتر هم گذشته اظهار داشت: مهاجمان فعلی استقلال بازیکنانی درجه ۲ هستند و نیاز به زمان دارند تا خود را ثابت و به بازیکنان درجه یک تبدیل شوند. بازی کردن در استقلال و مقابل هوادران این تیم بسیار سخت است. در واقع به زمان نیاز است تا این بازیکنان خود را با شرایط وفق دهند و بتوانند خود را ثابت کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این فصل برای استقلال خوب پیش برود، شفر و بازیکنان بتوانند انتظار هواداران را برآورده کنند. البته این تیم با مدیریت قبلی بسته شده و با مدیریت جدید اداره می‌شود که این کار را سخت‌تر خواهد کرد.