مربی استقلال:شانس برای ما در فوتبال معنا ندارد

سیروس دین محمدی  با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، با اشاره به چهار بازی گذشته استقلال گفت: ما در بازی با ملوان هم می توانستیم پیروز میدان باشیم، اما توپ های ما به گل نرفت و نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: مقابل ذوب آهن با توجه به اینکه لیگ چیزی نزدیک به ۲۵ روز تعطیل بود، بازیکنان ما از آن شرایط ایده آل خارج شده و معمولا همیشه بعد از تعطیلی لیگ، تیم ها بیشتر بازی هایشان به تساوی می انجامد.

مربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مقابل نفت بازی خوبی از خود ارائه دادیم و حتی دو پنالتی ما توسط داور گرفته نشد و در یک لحظه غفلت گل خوردیم و ۳ امتیاز بازی را به نفت تهران واگذار کردیم و در دیدار مقابل استقلال اهواز بازیکنان ما فکر می‌کردند که از پیش برنده هستند و با غرور وارد میدان شدیم و این تفکر خطرناک باعث شد تا باز هم ۲ امتیاز را از دست بدهیم.

دین محمدی در خصوص بازی مقابل گسترش فولاد گفت: در نیمه اول فوق العاده بودیم و چندین موقعیت به دست آوردیم که تنها دو بار توانستیم از آنها استفاده کرده و به گل برسیم.

وی تاکید کرد: من به شانس خیلی اعتقاد ندارم و به نظر من شانس در فوتبال معنایی ندارد و این بازیکنان هستند که شانس را به وجود می آورند و اگر هر بازیکنی که در هر تیمی بازی می کند در زدن ضرباتش دقت کند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد، می تواند ضربه هایش را وارد دروازه حریف کند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی مجدد لیگ که از ۲۰ اسفند تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت، به ضرر استقلال خواهد بود یا خیر؟ توضیح داد: با توجه به اینکه ما دو مصدوم داریم این تعطیلی می تواند کمک شایانی به ما کند، اما متاسفانه در طول این فصل شاهد تعطیلی های پی در پی بودیم و این برای هر تیمی مضر است و ما در طول فصل مجبور شدیم چندین بار بدنسازی کنیم تا بازیکنان ما به شرایط آرمانی برسند.

دین محمدی در خصوص حضور یک بازیکن برزیلی در تمرین استقلال گفت: این بازیکن نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند و قرار است از فردا که تمرینات مجددا شروع خواهد شد، یک بازیکن دیگر به جمع ما اضافه شود تا ببینیم آیا او می تواند نظر سرمربی استقلال را در خصوص ماندن برآورده کند یا خیر.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر ما مدعی فوتبال حرفه ای نیستیم؟ پس باید مثل اروپایی ها هر سه روز یک بار بازی کنیم. من هر بار تلویزیون را روشن می کنم می بینم بارسا یا رئال در حال بازی هستند و این نشان می دهد که برای هر بازی تیم ملی، لیگ های کشورهای مختلف تعطیل نمی شود.

مربی استقلال در خصوص حضور هواداران استقلال در دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: به اعتقاد من فوتبال با تماشاگرش جذاب و زیبا است و حضور آنها می تواند یک ابهت خاصی به ورزشگاه داده و تشویق تیمشان باعث می شود تا بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا کرده و فوتبال بهتری را هم ارائه دهند.

دین محمدی در پایان اظهار کرد: از هواداران خواهش می کنم که در دیدارهای آینده نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند و با حمایتشان از تیم محبوبشان موجبات پیروزی استقلال را فراهم بیاورند.