با باشگاه استقلال برخورد جدی خواهد شد

درباره بازی‌ ایران مقابل عربستان اظهار داشت: بازی در نیمه دوم برای ایران شرایط بهتری داشت به جز توپ آخری که نزدیک بود دروازه ما باز شود سایر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اگر هم دقایقی عربستان به ما فشار آورد به این دلیل بود که بازیکنان ایران کم‌تجربه بودند.

وی افزود: ما شناختمان از حریف کم بود در بین نیمه با توضیحاتی که کادر فنی به بازیکنان دادند شرایط بهتر شد و تغییر سیستم دادیم، در تورنمنت‌های این چنینی مهم این است که نبازیم و البته اگر با برد همراه بود شرایط قطعاً بهتر می‌شد.

استیلی در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان احساس می‌شد تک‌روی می‌کنند و رو به حرکات نمایشی می‌آورند، گفت: این مسأله به خاطر جوانی تیم است و قطعاً از سوی کادر فنی گوشزدهای لازم به بازیکنان می‌شود ما در شرایطی هستیم که به دلیل کمبود دیدارهای تدارکاتی در این تورنمنت روز به روز بهتر می‌شویم. ما نیازمند بازی‌های بیشتری بودیم همین عربستان از شش ماه قبل در اردو بوده ولی ما فقط یک ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کردیم و فقط سه بازی تدارکاتی انجام دادیم.

وی درباره اینکه بالاخره یونس دلفی از اردوی تیم امید جدا می‌شود تا به تمرینات آیندهوون برود، گفت: هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود، تیم ملی از همه چیز مهمتر است، ما با مسئولان فدراسیون هم صحبت کردیم، اصلاً از اول هم قرار نبود یونس دلفی از جمع تیم جدا شود و متأسفانه چنین جوی را در اردوی تیم امید ایجاد کردند اصلاً دلفی دو ماه دیگر باید در تمرینات آیندهوون شرکت کند و تایم آن هیچ ربطی به بازی‌های آسیایی ندارد. باشگاه استقلال خوزستان کار اشتباهی کرد که چنین درخواستی از فدراسیون داشته و طی صحبتی که با آقای ساکت داشتیم او گفت برخورد خیلی جدی و قوی با باشگاه استقلال خوزستان می‌کند چرا که آنها باعث شدند تمرکز دلفی و تیم به هم بریزد.

سرپرست تیم امید در پایان در خصوص شرایط تمرینی در اندونزی، عنوان کرد: شرایط تمرینی به شکلی است که گاهی زمین خوب در اختیار ما قرار نمی‌دهند، قرعه سختی هم داریم امروز با عربستان بازی کردیم و پس‌فردا هم باید با کره شمالی بازی کنیم، همه امیدواری ما این است که بهتر شویم و برد به ارمغان بیاوریم.