ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد خوزستان

شاگردان وینفرد شفر در هفته پنجم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به میدان می روند تا آخرین دیدار خود را پیش از مسابقه با السد در لیگ برتر برگزار کنند.


مهدی رحمتی در این دیدار نیز احتمالا نفر اول استقلال خواهد بود و زوج منتظری و دانشگر در خط دفاعی به میدان می روند. خسرو حیدری در این دیدار احتمالا دفاع راست استقلال خواهد بود و آرمین سهرابیان به پست تخصصی خود یعنی دفاع چپ باز می گردد.


در مرکز زمین شفر از میان فرشید باقری و مارکوس نویمار یک نفر را برای حضور در ترکیب اصلی و زوج علی کریمی انتخاب می کند که شانس باقری در این میان بیشتر است.
آبی ها در خط حمله وریا غفوری و مرتضی تبریزی را به عنوان دو بال کناری در اختیار خواهند داشت و از سوی دیگر فرشید اسماعیلی به عنوان بازیساز و هافبک شماره 10 این تیم پشت مهاجمان قرار می گیرد.


الحاجی گرو خرید جدید استقلال نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت و با توجه به اهمیت هماهنگی با بازیکنان پیش از دیدار با السد در این دیدار به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد تا یازده نفر آبی ها شکل بگیرد.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.