خط و نشان بازیکن پیکان برای آبی پوشان

علی حمودی درباره شکست ۲ بر یک پیکان مقابل پدیده، اظهارداشت: می‌توانستیم از بازی با پدیده یک امتیاز بگیریم ولی کمی بدشانس بودیم. ما در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم، ولی در دقایق پایانی همان نیمه گل خوردیم. در نیمه دوم توانستیم مساوی کنیم اما باز هم بدشانسی آوردیم و دروازه‌مان باز شد.

وی در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید پیکان افت کرده، گفت: ما جزو تیم‌هایی هستیم که ساختار دفاعی مستحکمی داریم و دروازه‌بان‌مان هم خوب است. وقتی تیم گل می‌خورد همه تیم مقصر هستند، نه فقط خط دفاع. خیلی مسئله بزرگی نیست که نوار کلین‌شیت‌های‌ ما در دو بازی گذشته قطع شده است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان ادامه داد: ما در این پنج هفته با چهار تیم مدعی و بالای جدولی بازی کردیم. استقلال، سپاهان، سایپا و پدیده تیم‌های بزرگی بودند که به نظرم توانستیم از آنها امتیازات خوبی به‌دست بیاوریم.

حمودی با اشاره به دیدار هفته آینده پیکان مقابل استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم خوب و با برنامه‌ای نشان داده است. امیدواریم بتوانیم از امتیاز میزبانی‌ خود استفاده کنیم و این تیم خوب اهوازی را شکست دهیم تا باخت مقابل پدیده را جبران و به روز‌های خوب‌ خود برگردیم.