مقصد جدید کریم انصاری فرد مشخص شد

کریم انصاری‌فرد که در دو فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم پانیونیوس و المپیاکوس داشته، با تغییرات سیاستی عجیب مدیران این باشگاه اکنون در آستانه جدایی از جمع آنها قرار دارد.

در شرایطی که پیش از این از بشیکتاش ترکیه به عنوان مقصد این مهاجم ایرانی که تک گل ایران را در جهانی به نام خود کرده بود، یاد می‌شد اکنون منابع خبری از حضور احتمالی‌اش در لیگ‌ انگلیس خبر می‌دهند.

انصاریفرد که شب گذشته بهمراه تیمش در انگلیس حضور یافته بود تا جدال لیگ‌اروپا را پشت سر بگذارد، در بازگشت المپیاکوس به یونان آنها را همراهی نکرده است و این مساله شایعاتی مبنی بر مذاکراتش در این کشور‌ برای ادامه فوتبال در این کشور را افزایش داده است. ناتینگهام فارست انگلیس به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد شده است و چند سایت و اکانت رسانه‌ای در خصوص احتمالات این انتقال به گزارش‌ پرداخته‌اند. انتقالی که در صورت قطعیت می‌تواند جذابیت‌های لیگ انگلیس را با حضور علیرضا جهانبخش ، سعید عزت‌اللهی و البته کریم انصاریفرد برای ایرانیان افزایش دهد. جهانبخش در ابتدای فصل به عنوان یکی از گرانترین و ارزشمندترین بازیکنان به تیم برایتون پیوست و عزت اللهی نیز راهی تیم ریدینگ شده است.

المپیاکوس قصد دارد مقدمات انتقال قرضی کریم انصاریفرد را فراهم کند و با توجه بت اینکه این بازیکن در انگلیس باقی مانده، حضورش در تیم بشیکتاش منفی شده و او در انتقالی جذاب به تیم ناتینگهام فارست خواهد پیوست.

با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد انتقال قرضی کریم انصاریفرد تا دقایقی دیگر با توجه به اینکه المپیاکوس در پست خط حمله بازیکنان مدنظرش را جذب کرده، قطعیت یابد و گلزن ایرانی این تیم که در فصل گذشته در آستانه آقای گلی لیگ‌ یونان با پیراهن شماره ۱۷ المپیاکوس قرار داشت مقصد خود را در انگلیس دنبال کند.

اتفاقی که این انتقال را قطعیت خواهد بخشید مالک باشگاه المپیاکوس است که مالکیت تیم ناتینگهام فارست انگلیس را نیز عهده‌دار است و به نظر قصد دارد مهاجم خود را از یونان به انگلیس منتقل کند.