جباروف و تیام از استقلال رانده شدند!

بیژن طاهری با اشاره به شکست استقلال برابر السد و شرایط این روزهای آبی‌پوشان گفت: ما در گروه مرگ برابر تیم‌هایی مثل الهلال و العین مقاومت کردیم و نتایج خوبی گرفتیم، آن هم در شرایطی که با تیم‌های پرقدرت همگروه بودیم. بعد از جام جهانی به یکباره تیم خالی شد و بازیکنانی از تیم ما جدا شدند که هر کدام تعیین‌کننده بودند. استقلال بعد از جام جهانی بیشترین ضربه را خورد و اگر ترکیبی که در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفت حفظ می‌شد، ما حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

وی ادامه داد: ما در بازی با السد روز خوبی نداشتیم و باید از هواداران عذرخواهی کنم. البته چیزی برای استقلال تمام نشده است و ما در بازی برگشت دنبال جبران هستیم. به‌هرحال همه می‌دانند که تیم ما با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است. بازیکنانی مثل ابراهیمی، تیام، جپاروف، نورافکن و مجید حسینی جدا شدند و داریوش شجاعیان هم مصدوم است. ما نتوانستیم هواداران را در بازی با السد خوشحال کنیم، اما آنها باید صبور باشند. شفر یک مربی کاربلد است و قطعاً استقلال به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

طاهری با اشاره با جدایی سایناک از استقلال و اینکه برخی معتقدند این موضوع روی مسائل فنی تاثیرگذار بوده است، عنوان کرد: خیلی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند، اما در استقلال برنامه تمرینی را شفر تعیین می‌کند و ما آن را اجرا می‌کنیم. ما باید در مورد جدایی بازیکنان تأثیرگذار حرف بزنیم که تیم در چنین شرایطی قرار گرفت. من بعد از بازی با ذوب‌آهن به خودم گفتم که این بهترین فرصت برای کسب ستاره سوم است، اما تیم به یکباره خالی از بازیکن شد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند این باشگاه می‌توانست تیام و جپاروف را حفظ کند، گفت: آنها پیشنهادهای قابل توجهی نداشتند. شما دیدید که جپاروف به قزاقستان رفت و تیام هم به عجمان پیوست. این دو بازیکن از استقلال رانده شدند و اتفاقاتی رخ داد که راحت آنها را از دست دادیم.

وی در پایان تصریح کرد: بابت شکست برابر السد از هواداران عذرخواهی می‌کنم، ولی قول می‌دهم این تیم به روزهای خوب خودش برگردد. امیدوارم که هواداران هم از تیم ما حمایت کنند.