قربانی: جبران شکست برابر السد تقریباً غیرممکن است

پیروز قربانی ، در مورد وضعیت استقلال بعد از شکست برابر السد و شانس این تیم برای جبران شکست بازی رفت گفت: استقلال در بازی رفت نمایش خوبی نداشت و جدا از دقایق ابتدایی، کاملاً تحت تأثیر بازی حریف قرار گرفت. این تیم اسیر پرس شدید السد شد و نمی‌دانم چرا استقلال چنین نمایشی داشت. بازیکنان السد با سه ضرب توپ را به محوطه جریمه استقلال می‌آوردند و این یکی از بدترین بازی‌های استقلال در چند ماه گذشته بود. با این شرایط کار استقلال برای صعود خیلی سخت است.

وی در رابطه با اینکه استقلال چقدر شانس دارد تا شکست بازی رفت را جبران کند، اظهار داشت: السد نتیجه مطمئنی در آزادی گرفت و جبران شکست برابر این تیم تقریباً غیرممکن است، هر چند که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و استقلال نباید ناامید باشد. مسئله مهم این است که کیفیت فنی السد بالاست و آنها تیمی نیستند که به سادگی شکست بخورند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه با اشاره به خریدهای این تیم برای فصل جاری تصریح کرد: همه می‌دانند که استقلال بعد از جام جهانی بازیکنان باکیفیتی را از دست داد. من قبلاً هم گفته بودم که استقلال خریدهای خوبی انجام نداد و شما می‌بینید که بازیکنان جدید تیم چه شرایطی دارند. حداقل تا اینجای کار آنها از خودشان چیزی نشان ندادند و کیفیت این بازیکنان با بازیکنانی که استقلال از دست داد، متفاوت است.