واکنش دادرس به اعتراض استقلال به رای سوپر جام

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه استقلال تهران به دادگاه CAS بیان کرد: افرادی که می گویند کمیته استیناف از روی غرض ورزی حکم دیدار سوپرجام را صادر کرده است، بی سواد هستند و اعضای این کمیته را نمی شناسند. مسئولان باشگاه استقلال اگر می خواهند پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارجاع دهند به CAS بروند و غصه ما نیست اما کمیته استیناف حکم را داده و اگر دادگاه عالی رای پرونده را تغییر داد، نوش جان استقلالی ها باشد.

او افزود: برخی کارشناس ها برای دلخوشی هواداران و مطرح کردن نام خودشان می گویند که رای کمیته استیناف اشتباه است که جای تعجب دارد. اگر CAS رای ما را برگرداند، مطیع قانون هستیم و گریه و زاری نمی کنیم، اگر مسئولان استقلال می خواهند به دادگاه عالی ورزش بروند، مختار هستند اما ما رای را داده ایم و کاری به ادامه ماجرا نداریم.

دادرس ادامه داد: ملکی، عضو هیئت مدیره و نماینده باشگاه استقلال، در جلسه شورای تامین بیان کرد که تیم مان بازیکن مصدوم دارد و در آن تاریخ در تهران نیست و نمی تواند بازیکن کند و صورت جلسه را امضا کرد و سپس شورای تامین، آن را روی پرونده گذاشت و در اختیار ما قرار داد و ما هم وظیفه مان را انجام دادیم.

عضو کمیته استیناف خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان باشگاه استقلال است که اعتراض و این موضوع را پیگیری کنند و مشکل خاصی بابت ۱۰ هزار دلار ثبت جریمه وجود ندارد، زیرا استقلالی ها به بازیکنانی که بازی کردند و نکردند، پول های میلیاردی می دهد و رقمی حدود ۱۰۰ میلیون تومان مسئله خاصی نیست.

دادرس در پایان گفت: تعصبی روی رای صادر شده از کمیته استیناف داریم و اگر CAS تغییر ندهد، مشکلی نخواهد داشت زیرا مرجع قانونی بالاتر است. ما طبق قانون، مدارک و مستندات تصمیم درست را گرفتیم و تلاش کردیم تا عادلانه رای دهیم.